Ik ben niet buff

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 20:59 ----------
Belgen schijnen te trekken tijdens hun training, zou ik maar niet doen dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, dat ik gay

Jongen, weet jij hoe hard je test dan stijgt?Ik ben niet buff
![]()
---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 20:59 ----------
Belgen schijnen te trekken tijdens hun training, zou ik maar niet doen dus![]()

Nee, dat ik gay
Jongen, weet jij hoe hard je test dan stijgt?![]()

Belgen schijnen te trekken tijdens hun training, zou ik maar niet doen dus![]()
Bro, je moet je kunnen beheersen. Het moment dat je bijna klaar komt moet je aan je set beginnen!!Als je fapt gaat je test omlaag en als je keihard trained ook. Dus als je fapt tijdens of na het trainen krijg je gyno.
![]()

Als je fapt gaat je test omlaag en als je keihard trained ook. Dus als je fapt tijdens of na het trainen krijg je gyno.
![]()
Bro, je moet je kunnen beheersen. Het moment dat je bijna klaar komt moet je aan je set beginnen!!![]()
Bro, je moet je kunnen beheersen. Het moment dat je bijna klaar komt moet je aan je set beginnen!!![]()

ik doe altijd zyzz dansjes, alleen boven 20% bfIemand van jullie die weleens het Zyzz dansje doet tijdens uitgaan? Die dans is full of win, chicks be mirin'. Uiteraard wel shirtless doen met 6-10% bf req.
Iemand van jullie die weleens het Zyzz dansje doet tijdens uitgaan? Die dans is full of win, chicks be mirin'. Uiteraard wel shirtless doen met 6-10% bf req.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik ga t volgend jaar sowieso doen![]()
Alleen dan moet ik wel ff van 63 naar 80-85 gaan in 1 jaar![]()
Ik ga t volgend jaar sowieso doen![]()
Alleen dan moet ik wel ff van 63 naar 80-85 gaan in 1 jaar![]()

Baas, ik doe met je mee. Ik injecteer jou, jij mij?![]()

Ik zet zelf mn injects wel![]()
Eerst ff doorbuffelen, eind dit jaar bulk kuurtje en voor zomer een cut kuurtje en ik sta er buffer bij dan Arnaud die, omdat hij nog geen 21 is, geen roids mag gebruiken![]()
Zelf injecteren lijkt me k*t, maar strak plan. Succes en Arnold is kei buff jungeeee