MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Heb net ff speciaaal voor jou zelf ge gekeken, als ik meetlint ongeveer langs me heup laat heb ik om en nabij 34 :)

Je kan beter 2 stoelen pakken en die tegen je heupbeen aan drukken en dan de afstand er tussen meten :p
 
fuaaaaaaaaark mensen spelen serieus runescape op die leeftijd nog? medelijden.... pff
 
Heb net ff speciaaal voor jou zelf ge gekeken, als ik meetlint ongeveer langs me heup laat heb ik om en nabij 34 :)

Ja denk idd dat het gelukkig nog wel kan meevallen als ik wat meer massa krijg. Maarja not blessed though :o
 
dan nog gast, je bent 22..
zo fuking zonde van je tijd wat je in zon spel stopt waar je geen **** mee bereikt in je leven

Ik verdiende er mn geld mee :roflol: . Alsof je wat bereikt met vakkenvullen.
 
Ik verdiende er mn geld mee :roflol: . Alsof je wat bereikt met vakkenvullen.

laat wel zien dat je bereid bent om te werken ook al is het k*t werk, een cv met 0,00 werkervaring heb je niks aan.
 
Hij had waarschijnlijk iets gelezen over waarom mensen zich aangesproken voelen en dacht dat te kunnen gebruiken :o

:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 20:03 ----------

Was overduidelijk naar mij gericht, niet? ''.. Wat je het meest vreest in jezelf'', blijven denken, Insanityy. Psychologie is in ieder geval niets voor jou

Blijven denken? Is een basis principe. Maar als je mensen wil haten zonder ze ook maar te kennen be my guest.
 
:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 20:03 ----------



Blijven denken? Is een basis principe. Maar als je mensen wil haten zonder ze ook maar te kennen be my guest.

jij voelt je wel heel wat met je mbo-psychologie lijkt het. nogal logisch dat je iemand haat als het enige wat je van hem kent een video is waarop hij zich als ultra-phaggot gedraagt.
 
:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 20:03 ----------



Blijven denken? Is een basis principe. Maar als je mensen wil haten zonder ze ook maar te kennen be my guest.

welcome to the real world:)
 
jij voelt je wel heel wat met je mbo-psychologie lijkt het. nogal logisch dat je iemand haat als het enige wat je van hem kent een video is waarop hij zich als ultra-phaggot gedraagt.

Haha , je redenering is als retarded als de claim over mbo-psychologie.(België mss). En ik ben autodidact.

Hoezo ga je iemand haten als je maar 1% van hem/haar kent? Net alsof je 10sec van een film bekijkt en beslist dat de film suckt.
 
Haha , je redenering is als retarded als de claim over mbo-psychologie.(België mss). En ik ben autodidact.

Hoezo ga je iemand haten als je maar 1% van hem/haar kent? Net alsof je 10sec van een film bekijkt en beslist dat de film suckt.
Eerste indruk, Insanityy. Als iemand die je niet kent zegt dat je een hondenlul bent, denk je dan nog: oh, ja maar ja, misschien is het nog wel een toffe peer. Dikke bullshit natuurlijk.
Nogmaals: ik haat niet. Dat maak jij ervan. Wat ik wel haat is als mensen iemand gaan verdedigen die ze net zo min als ik zelf kennen, en dan met een zweverige ''ja maar jij kent 'm tog nie jongu'' aan komen zetten.
Laten we er maar gewoon over stoppen, dit trekt nergens op.
 
in be4 topic derail, oh wait.


MIRIN AESTHETICS!!
 
Eerste indruk, Insanityy. Als iemand die je niet kent zegt dat je een hondenlul bent, denk je dan nog: oh, ja maar ja, misschien is het nog wel een toffe peer. Dikke bullshit natuurlijk.
Nogmaals: ik haat niet. Dat maak jij ervan. Wat ik wel haat is als mensen iemand gaan verdedigen die ze net zo min als ik zelf kennen, en dan met een zweverige ''ja maar jij kent 'm tog nie jongu'' aan komen zetten.
Laten we er maar gewoon over stoppen, dit trekt nergens op.

Hij beledigd niemand , dus is je redenering tegenover de realiteit niet valid. En dan nog , als iemand mij beledigd is dat perfect ok en ga ik die persoon niet haten.

Dus nu 'haat' je plots hem niet meer maar ik omdat ik je erop wijs dat iemand 'haten' dat je niet kent belachelijk is? Strong redenering.
 
Back
Naar boven