Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Drugs neem je toch niet als je sauna in gaat? :o

Denk dat drugs ook meer invloed op hersens hebben dan op je hart, maar goed.. Bevorderlijk zal t iig niet zijn geweest :p

Ooit teveel pre-workout gepakt? Dan bonkt je hard al als n gek, met drugs is t nog n stuk erger, no bs.

En weet het ook niet, word vaak gezegd dat het ook door de coke kwam.
 
coke zorgt ervoor dat je hart gaat bonken als een gek...
 
Ooit teveel pre-workout gepakt? Dan bonkt je hard al als n gek, met drugs is t nog n stuk erger, no bs.

En weet het ook niet, word vaak gezegd dat het ook door de coke kwam.

Hard..

:rolleyes:

En nee ik gebruik geen pwo :p

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 00:14 ----------

coke zorgt ervoor dat je hart gaat bonken als een gek...

Ah, maar door inspanning gaat hij toch ook harder kloppen? Nouja, zoals ik al zei.. positief zal t niet zijn
 
Hard..

:rolleyes:

En nee ik gebruik geen pwo :p

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 00:14 ----------



Ah, maar door inspanning gaat hij toch ook harder kloppen? Nouja, zoals ik al zei.. positief zal t niet zijn

:roflol: Fail spelling, weet gewoon dat t hart is, ben opgefokt door m'n lekkere training :o Zal het verward hebben met hard gaan op die p-wo.
 
Zyzz revolution video update:

Still a few more weeks to go (3-5 weeks) depending on when i recieve unseen footage being sent to me to finish off the video. chasing up people for unseen clips but the video should be ready real soon.

In the mean time heres a snapshot from the video you guys might like. (chestbrah)
16gwplk.jpg
 
Weeral een maandje uitgesteld, voordat die video uitkomt ben ik zelf al dood gegaan.
 
Weeral een maandje uitgesteld, voordat die video uitkomt ben ik zelf al dood gegaan.

Zal me niet verbazen als die niet eens meer uit komt :roflol:

Van uitstel komt afstel
 
Volgens mij stelt faggotbrah het gewoon zo lang uit om nog zoveel mogelijk uit te melken, hoe kun je nou een filmpje 3 maanden nadat het gepland was pas afhebben? En dat gelul over die filmpjes die die nog moet krijgen is ook maar een kwestie van uploaden naar pc en sturen naar phaggotbrah@hotmail.com. duurt ook geen 3 maanden
 
heb geen eens meer zin om die video te zien
 
K*t chestbrah, doet het indd om het lekker uit te melken...
 
Drugs neem je toch niet als je sauna in gaat? :o

Denk dat drugs ook meer invloed op hersens hebben dan op je hart, maar goed.. Bevorderlijk zal t iig niet zijn geweest :p

En je hart word gestuurd vanuit?
 
Chestbrah heeft zich laten ombouwen



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven