MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Die gasten zijn nog best groot hoor ;p
 
Nee dat niet, maar kom op zeg. Gast juiced echt veel en dan zie je er zo uit. Tuurlijk is het fysiek niet belabberd maar voor die trainingstijd en de hoeveelheid troep aan roids etc is het ronduit slecht.

Je haalt veel en vaak door elkaar.

Die lui roiden niet om massive te worden maar om shredded te zijn. Zal me niet verbazen als een mr. o in een maand meer zet dan zyzz en zijn broer in hun hele leven gebruikt hebben.
 
Nee dat niet, maar kom op zeg. Gast juiced echt veel en dan zie je er zo uit. Tuurlijk is het fysiek niet belabberd maar voor die trainingstijd en de hoeveelheid troep aan roids etc is het ronduit slecht.

Zelfs met juice is het een geweldig resultaat.
En zyzz heeft nooit massa aas gebruikt zoals deca , dboll. Dus dan mag je wel VEEL kuren voor wat resultaatjes te hebben.
 
Zelfs met juice is het een geweldig resultaat.
En zyzz heeft nooit massa aas gebruikt zoals deca , dboll. Dus dan mag je wel VEEL kuren voor wat resultaatjes te hebben.

Bron?
 
  • Like
Waarderingen: Roth
Nee maar hij gebruikt wel test prop en tren etc.
 
Zelfs met juice is het een geweldig resultaat.
En zyzz heeft nooit massa aas gebruikt zoals deca , dboll. Dus dan mag je wel VEEL kuren voor wat resultaatjes te hebben.

Ja johh want met test en tren is het moeilijk om massa aan te zetten.
Daar heb je deca en dboll voor nodig, wat een gelul :roflol:
 
Supaturk
ab1ekx.jpg
 
supaturk sws beste fysiek van aes crew nu
turtle is ook massief geworden
 
Die progressie van supaturk is wel ziek, binnen 1 jaar ubershredded. Daarvoor had hij echt een heel slecht fysiek. Dat dere celltech...
 
Zelfs met juice is het een geweldig resultaat.
En zyzz heeft nooit massa aas gebruikt zoals deca , dboll. Dus dan mag je wel VEEL kuren voor wat resultaatjes te hebben.

Kan me nog een screenshot herrineren dat hij net z'n nieuwe vials deca was aant showen op BB.com forum. Dus dit is ook onzin.
 
mirin signature cunts?
 
hoezo niet, het staat er toch, ben bezig met een betere
 
Beste reacties





my girlfriend said that zyzz was gay.. now shes single..

just kidding, shes dead.

dazyzz1 23 uur geleden 26



Top reactie van zyzz legacy vid..ik vond hem wel grappig
 
lol wie is die black dwarf?
 
Back
Naar boven