Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

It's true, de kneusjes haten altijd op de populaire gasten. We weten nu dus meteen wie hier de losers zijn :roflol:
 
It's true, de kneusjes haten altijd op de populaire gasten. We weten nu dus meteen wie hier de losers zijn :roflol:

Sorry, ik dacht dat ik op bodybuilding forum zat. Blijkbaar ben ik verdwaald en op Bodynet beland.

Mijn excuus.
 
lol wou precies een soort van zelfde reactie neerzetten.

zijn serieus de ''stoere'' boeren van het platte land die/ kneuzen die iedereen gay noemt die niet klompen draagt met een spijkerbroek en sweater
 
Sorry, ik dacht dat ik op bodybuilding forum zat. Blijkbaar ben ik verdwaald en op Bodynet beland.

Mijn excuus.

Maakt niet uit. Blijf hard trainen en je best doen, misschien ziet dan ooit iemand ook JOU staan ;) :D
 
Nouja ben we; eens met het gehaat , maar 1000x jelly op zijn tan , phuck.
 
Maakt niet uit. Blijf hard trainen en je best doen, misschien ziet dan ooit iemand ook JOU staan ;) :D

Hopelijk hebben ze dat al gedaan toen ik tegen de 105 kg woog bij 1m90.

Wel met chicken legs. :fuu:

Verder ook veel succes, je bent goed op weg. Mag de Zyzz-force met je zijn. Hij is een voorbeeld voor iedereen die aan fitne.. ik bedoel bodybuilding doet.
 
Hopelijk hebben ze dat al gedaan toen ik tegen de 105 kg woog bij 1m90.

Wel met chicken legs. :fuu:

Verder ook veel succes, je bent goed op weg. Mag de Zyzz-force met je zijn. Hij is een voorbeeld voor iedereen die aan fitne.. ik bedoel bodybuilding doet.

Ik kan je garanderen dat veruit de meerderheid van de twintigers op dit forum een fysiek als deze nastreven, met wellicht hier en daar een aanpassing. Dus ik weet bijna wel zeker dat je zwaar in de minderheid bent. Dit mag wel bodybuildforum heten, het is gewoon fitnessforum.

Jij ook succes trouwens, waarschijnlijk ben je goed op weg naar een afschrikwekkend, onnatuurlijk ogend en lomp fysiek. Maar hee, whatever floats your boat right? Als je deze nieuwe fitnessgeneratie niet uit kunt staan, waarom hang je dan in dit topic rond? Stiekem zit je te miren als een sad cunt.
 
Kom kom, niet haten jongens. Dit topic staat tenslotte in humor & geouwehoer.
 
Back
Naar boven