MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Mensen haten alleen wanneer iets hun fascineert, vaak omdat ze het zelf niet kunnen bereiken of nooit gehad hebben. Wanneer het mensen totaal niets boeit zeggen ze er meestal niets over.

Verklaard ook gelijk waarom de meeste hier op jou haten.

Wait wut?

2vtnnyg.gif

http://www.youtube.com/watch?v=pnu3UbaRB_c

Mensen haten alleen wanneer iets hun fascineert, vaak omdat ze het zelf niet kunnen bereiken of nooit gehad hebben. Wanneer het mensen totaal niets boeit zeggen ze er meestal niets over.

mensen haten om alles weer een beetje in balans te brengen.
als mensen iets geweldig vinden moeten er ook mensen zijn die het haten.
zo een zyzz vind zichzelf heel wat daarom haten mensen hem.

mensen haten om alles weer een beetje in balans te brengen.
als mensen iets geweldig vinden moeten er ook mensen zijn die het haten.
zo een zyzz vind zichzelf heel wat daarom haten mensen hem.

De achterliggende boodschap van zyzz was niet dat hij zichzelf geweldig vond, maar dat je gewoon schijt moet hebben aan alles en je juist niet zo veel van iedereen aan moet trekken...

Dat was ook waarom hij met grote zonnebrillen voor zn webcam ging zitten in politiepakjes, en olie over zichzelf heen ging gooien en lippenbalsem op ging doen.. Dacht hij dat anderen dit stoer zouden vinden, nee natuurlijk niet...Maar hij wilde gewoon zeggen : Ease the **** up en ''u mad'' maw: Waarom ben je boos dude? Maak je niet druk omdat ik dit doe, dan ben je echt een kneus..

Die gast durfde uiteinderlijk wel : Uit zijn crew was hij de eerste die zo'n grote sleeve nam, met korte broekjes ging lopen, een hele avond in zijn boxershort achter zijn webcam ging zitten en pas daarna volgde zijn maatjes... Dat vind ik wel vet die gedachte.. Zie het om me heen ook zo vaak van die gastjes die altijd maar naar hun maten kijken wat ze ervan vinden en dan pas durven te handelen..

Laatst bewerkt:
zyzz was echt een slappe homo met amper genetics, hij was verre van aesthetic , hij had gewoon een tren look. umad?

De achterliggende boodschap van zyzz was niet dat hij zichzelf geweldig vond, maar dat je gewoon schijt moet hebben aan alles en je juist niet zo veel van iedereen aan moet trekken...

Dat was ook waarom hij met grote zonnebrillen voor zn webcam ging zitten in politiepakjes, en olie over zichzelf heen ging gooien en lippenbalsem op ging doen.. Dacht hij dat anderen dit stoer zouden vinden, nee natuurlijk niet...Maar hij wilde gewoon zeggen : Ease the **** up en ''u mad'' maw: Waarom ben je boos dude? Maak je niet druk omdat ik dit doe, dan ben je echt een kneus..

Die gast durfde uiteinderlijk wel : Uit zijn crew was hij de eerste die zo'n grote sleeve nam, met korte broekjes ging lopen, een hele avond in zijn boxershort achter zijn webcam ging zitten en pas daarna volgde zijn maatjes... Dat vind ik wel vet die gedachte.. Zie het om me heen ook zo vaak van die gastjes die altijd maar naar hun maten kijken wat ze ervan vinden en dan pas durven te handelen..
Grappig dat er op dit punt gewezen wordt, maar als er een paar personen komen trollen in het grote Zyzz topic breekt de hel los en wordt het wel heel erg aangetrokken.

Blijkbaar kwam de boodschap dan toch nét niet over.

@ alcantra
ben ik niet helemaal met je eens. ik ken ook mensen die schijt aan iedereen hebben maar dat uit zich toch anders, die dragen op school bijvoorbeeld een fleece trui met wandelschoenen omdat het lekker zit.
bijna iedereen die aan bb doet doet dat juist voor het beeld wat anderen dan van hun hebben.
bij zyzz heb ik het idee; je moet schijt hebben aan anderen zolang ze je maar tof vinden.

@ alcantra
ben ik niet helemaal met je eens. ik ken ook mensen die schijt aan iedereen hebben maar dat uit zich toch anders, die dragen op school bijvoorbeeld een fleece trui met wandelschoenen omdat het lekker zit.
bijna iedereen die aan bb doet doet dat juist voor het beeld wat anderen dan van hun hebben.
bij zyzz heb ik het idee; je moet schijt hebben aan anderen zolang ze je maar tof vinden.

Spreekt dat zich niet een beetje tegen

''Je moet zo hard rijden als je zelf wilt, als je je maar aan de snelheidslimiet houdt''

Dit dus. Ik haat niet op zyzz, grappige kerel. Ik heb wel haat aan alle mensen die hem de hemel inprijzen en na gaan doen.

Grappig dat er op dit punt gewezen wordt, maar als er een paar personen komen trollen in het grote Zyzz topic breekt de hel los en wordt het wel heel erg aangetrokken.

Blijkbaar kwam de boodschap dan toch nét niet over.

Tja je hebt ook veel zyzz ****ers die het allemaal veel te serieus nemen, kijk maar eens naar de comments onder sommige utube filmpjes met mis je verschrikkelijk etc etc terwijl ze die vent nooit ontmoet hebben. Maar ik doel meer op zyzz zelf in plaats van zijn fanbase, die zich wat dat betreft inderdaad net zo makkelijk uit de tent laten lokken...

@ alcantra

Zit wat in inderdaad, maar ik vind niet dat je per definitie alleen ''schijt'' kunt hebben als je geen/weinig aandacht aan je uiterlijk besteed.

Als je een afwijkend karakter neer durft te zetten (wat hij imo.) wel degelijk was, en wat dat betreft een pad gaat bewandelen dat nog niemand daarvoor heeft gedaan dan heb ik daar toch wel waardering voor. De een heeft schijt aan de rest door elke dag in een ouwe trui en stalen neuzen op school te verschijnen, de ander door met een vuurrood broekje van 15 cm lang en geschoren benen en een supersaiyan kapsel halfnaakt over straat te lopen.. Je moet het ook wel kunnen ''maken'' op de een of andere manier. 9 van de 10 mensen komen daar gewoon niet mee weg.

Ach ja, ga eens terug naar de basis en bedenk je waar die kerel eigenlijk bekend mee is geworden: Amateuristische filmpjes van zichzelf op youtube zetten, waarin hij over festivals loopt, achter zijn webcam onzin als u mad en u mirin loopt uit te kramen, waarin hij een ijsje gaat kopen in de mc donald's, waarin hij zijn kat een sick c*nt noemt ; het gaat helemaal nergens over.

Ik snap aan de ene kant niet dat mensen zo zijn kont kunnen kussen (vrijwel iedereen van die leeftijd gaat naar feesten/festivals, doet chicks, en zo'n lichaam krijgen met zoveel cycles is volgens mij best prima te doen. Zo dedicated qua voedsel was hij volgens mij niet, tevens rookte hij en heeft hij het gepresteerd om op zijn 22 cardiac arrest te krijgen, wat in tegenstelling tot wat sommigen nog met droge ogen proberen te beweren, natuurlijk wel met al dat gebruik van hem (samen met andere oorzaken) te maken heeft gehad.

Maar aan de andere kant; Kerel heeft het voor elkaar gekregen dat wereldwijd forums volliepen met zyzz. Heeft bijna een half miljoen volgers op facebook, en ik geef het toe ; Toen ik die filmpjes zag heb ik ook regelmatig moeten glimlachen...

Ik zie niet echt redenen om de man te aanbidden, maar ook niet waarom je perse hem overal homo moet gaan noemen, of in topics moet zetten : The wrong brother died. Ja dat is lekker om te lezen voor chestbrah, wat doet die vent verkeerd.

Vergeet ook niet dat hij in het return of the king filmpje bij de end credits zegt dat hij een sad c*nt is dat hij dit soort dingen maakt.

Terug
Naar boven