Ach ja, ga eens terug naar de basis en bedenk je waar die kerel eigenlijk bekend mee is geworden: Amateuristische filmpjes van zichzelf op youtube zetten, waarin hij over festivals loopt, achter zijn webcam onzin als u mad en u mirin loopt uit te kramen, waarin hij een ijsje gaat kopen in de mc donald's, waarin hij zijn kat een sick c*nt noemt ; het gaat helemaal nergens over.
Ik snap aan de ene kant niet dat mensen zo zijn kont kunnen kussen (vrijwel iedereen van die leeftijd gaat naar feesten/festivals, doet chicks, en zo'n lichaam krijgen met zoveel cycles is volgens mij best prima te doen. Zo dedicated qua voedsel was hij volgens mij niet, tevens rookte hij en heeft hij het gepresteerd om op zijn 22 cardiac arrest te krijgen, wat in tegenstelling tot wat sommigen nog met droge ogen proberen te beweren, natuurlijk wel met al dat gebruik van hem (samen met andere oorzaken) te maken heeft gehad.
Maar aan de andere kant; Kerel heeft het voor elkaar gekregen dat wereldwijd forums volliepen met zyzz. Heeft bijna een half miljoen volgers op facebook, en ik geef het toe ; Toen ik die filmpjes zag heb ik ook regelmatig moeten glimlachen...
Ik zie niet echt redenen om de man te aanbidden, maar ook niet waarom je perse hem overal homo moet gaan noemen, of in topics moet zetten : The wrong brother died. Ja dat is lekker om te lezen voor chestbrah, wat doet die vent verkeerd.