Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

:-p

Tell me more ik wilde nog 500 mg tren zetten naast mijn test

:rolleyes:

Ja kijk dan hoe lelijk. Zyzz was naturel, je kunt het gewoon niet hebben dat je faalgenetics hebt :roflol:

Echt gay van je om zoiets te posten.

:orly:

Je hebt het nogal vaak over homocoïtusualiteit. Waar het hart vol van is vloeit de mond van over? Ik heb persoonlijk geen probleem met homocoïtusuelen. Voor mij is het prima als je homoseksueelbent hoor, ik zal je niet anders behandelen.

ff zoeken, heb nog wel ergens een foto van toen ik een jaar trainde..

toen was ik nog niet dik :D

Nu toch ook niet?

Nu ben je lekker forst :trollface:

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 19:02 ----------

:rolleyes:

:orly:

Je hebt het nogal vaak over homocoïtusualiteit. Waar het hart vol van is vloeit de mond van over?

Ik heb persoonlijk geen probleem met homocoïtusuelen. Voor mij is het prima als je homoseksueelbent hoor, ik zal je niet anders behandelen.

Beetje kontcoïtus op zijn tijd is best leuk hoor

nohomo

ik zie geen fotos

Pics doen t niet meer :(

klopt

zyzz is not impressed ironhide

o852t5.jpg

ohja en hij op 1.87m en jij op 1.70, hij op 6% jij op ++%

en qua gebruik zullen jullie niet zo van elkaar afzitten als ik zie wat jij allemaal neemt en weer gaat nemen

HAHA achterlijke tard, op die foto ben ik 18/19 jaar en natty. Ben paar pas dit jaar gaan kuren. Epic fail dus.
En wat lul je nou wat ik allemaal neem? 500 test-e & 400 primo? Kinderkuurtje vergeleken bij je idool.

Aankomende kuur gaat wel veel en meer worden ja.

Dit topic wordt opeens interessant, de haat gaat echt alle kanten op :D

Blijkbaar moet heel DBB zijn winterdepressie hier uitten doormiddel van frustratie :roflol:

:roflol:

goeie tip : ruim je kamer eens op :D

Damn brah hoop dat je nu wel wat meer massa eraan hebt zitten inmiddels?

Jarenlang tegenslagen gehad en gestopt en begonnen en inmiddels na een jaar zit ik nu op 66kg met het zelfde vet%

Voordeel van zo'n beginfoto is dat het verschil enorm is na een paar jaar trainen. :)

kheb een begin foto gevonden :roflol:
4i0k82.jpg

mirers gonna mire, umet

HAHA achterlijke tard, op die foto ben ik 18/19 jaar en natty. Ben paar pas dit jaar gaan kuren. Epic fail dus.
En wat lul je nou wat ik allemaal neem? 500 test-e & 400 primo? Kinderkuurtje vergeleken bij je idool.

Aankomende kuur gaat wel veel en meer worden ja.

ach ik deed alleen wat jezelf ook deed dat is de k*tste foto pakken om te vergelijken

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven