Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Ozcan gaat niet zomaar zyn kuurverleden vrijgeven, stop toch met al die verzonnen shit. De enige twee die ooit op forum over hun cycles heeft gehad waren Saïd en Aziz.. Ozcan heeft mij paar maand geleden verteld wat zijn cycles waren, als ik eerlijk mag zijn is dat één heel stuk minder dan de cyclehistory van Saïd en Aziz.. Getitoncryfags.

i can confirm, i'm glutesbrah

dat gaat wel heel ver, als hij daadwerkelijk kuurt voor een festival.. zoizo voor stereo sonic. Dat is 1 festival waarvoor ze het allemaal doen, kan ik nog wel door de vingers zien..

hoezo vernken ze het dan na al die kuurtjes? door slechte voeding of wat? volgens mij is dit gewoon wat je eruit haalt na al die kuurtjes bij een gemiddeld persoon? of hadden ze later moeten beginnen met kuren, misschien is dat het ook....

btw, bij welke foto zijn de benen geshopped? of is die al verwijdert omdat ze busted waren.. zou wel echt ziek zijn als het waar is
Denk dat de lage bodyfat ze hard nekt en je moet weten als je eenmaal over je natty limiet bent dat je lichaam dat niet vast kan houden zonder aas. Supaturk woog als ik het goed heb rond de 100 kg??? met low fat no way dat een natty lichaam dat kan met 1.80 m als lengte

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 20:38 ----------

hahah als ik me niet vergis heeft feyoso ook een lkkr kuurverleden

Ja ik doe mee aan DBB contest 2013, hierbij gezegd.. Tijd om paar dingen recht te zetten

Feyoso is niet vies van een paar naaldjes

dat gaat wel heel ver, als hij daadwerkelijk kuurt voor een festival.. zoizo voor stereo sonic. Dat is 1 festival waarvoor ze het allemaal doen, kan ik nog wel door de vingers zien..

hoezo vernken ze het dan na al die kuurtjes? door slechte voeding of wat? volgens mij is dit gewoon wat je eruit haalt na al die kuurtjes bij een gemiddeld persoon? of hadden ze later moeten beginnen met kuren, misschien is dat het ook....

btw, bij welke foto zijn de benen geshopped? of is die al verwijdert omdat ze busted waren.. zou wel echt ziek zijn als het waar is

Chestbrah in rood broekie op zon pic zijn benen zwaar geshopped. Las t op misc (incl originele pic).

@Feyoso frame van supa is ook wel beter wss.

@De gast die het over low kcal en kuren had

Wss cyclen ze gewoon normaal, veel eten en opbouwen (door aas weinig vet aanzet), dan cutkuurtjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dus nu is z'n cutkuur allang weer over als ik het zo begrijp :o

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 23:21 ----------

Chestbrah in rood broekie op zon pic zijn benen zwaar geshopped. Las t op misc (incl originele pic).

@Feyoso frame van supa is ook wel beter wss.

@De gast die het over low kcal en kuren had

Wss cyclen ze gewoon normaal, veel eten en opbouwen (door aas weinig vet aanzet), dan cutkuurtjes.

wtf indd, check die vage pixels dan bij z'n kuiten (chestbrah)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.435

dus nu is z'n cutkuur allang weer over als ik het zo begrijp :o

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 23:21 ----------

wtf indd, check die vage pixels dan bij z'n kuiten (chestbrah)

Traps?

Terug
Naar boven