MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Volgens mij trainde hij 1.5 jaar op t moment dat hij die lightning pose foto maakte

Misschien trainde hij wel als hij geen zin had ipv dat hij zijn homegym schoon ging maken...
 
Misschien trainde hij wel als hij geen zin had ipv dat hij zijn homegym schoon ging maken...
Als ik had goed heb gaf zyzz nog toe waar die aas had gebruikt, ben even de foto kwijt van zn progressie maar alle ecto fotos waren dus natty maar toen die heel klein massa erbij kreeg zat die al aan de prohormonen dus ik denk dat die een awkward persoon was die gelijk ging juicen na een periode van natty trainen en het voor hem te langzaam ging.
 
Als ik had goed heb gaf zyzz nog toe waar die aas had gebruikt, ben even de foto kwijt van zn progressie maar alle ecto fotos waren dus natty maar toen die heel klein massa erbij kreeg zat die al aan de prohormonen dus ik denk dat die een awkward persoon was die gelijk ging juicen na een periode van natty trainen en het voor hem te langzaam ging.

Op die lightning pose foto had hij net zijn 1e kuur gehad zeggen ze. Denk dat hij in dat geval 75-80 woog voor zijn 1e kuur
 
Kan dat met een iPad niet. Met Android wel

Nee Google bied geen mogelijkheid fullscreen plaatjes te bekijken of openen in ander tabblad. Althans, niet dat ik zo in eerste instantie kan vinden..

En jij hebt een android tablet?
 
Nee Google bied geen mogelijkheid fullscreen plaatjes te bekijken of openen in ander tabblad. Althans, niet dat ik zo in eerste instantie kan vinden..

En jij hebt een android tablet?

Neen, een s3.

Maar zal t topic verder niet meer ontsporen
 
Gaat het hier over hoe snel zyzz z'n mobiel downloadt?
 
Nee Google bied geen mogelijkheid fullscreen plaatjes te bekijken of openen in ander tabblad. Althans, niet dat ik zo in eerste instantie kan vinden..

En jij hebt een android tablet?

Laat nou voor een keer zien dat je geen 16 bent maar een volwassen vent en ga er niet op in.
 
Laat nou voor een keer zien dat je geen 16 bent maar een volwassen vent en ga er niet op in.

Lol :p . Ik kan niet tegen k*t argumenten, op iPhone werkt t wel maar iPad lukt t niet..

Maar goed misschien dat iemand anders weet over welke foto t gaat en m kan posten..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 21:04 ----------

Oh wacht als je naar pagina gaat waar plaatje op staat kun je m wel kopiëren.. Klote Google :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
^Perfectie.

Weet niet of jullie al de trailer hebben gezien.
PAIN AND GAIN in april 2013 uit. ZIEN ZIEN ZIEN!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Lol :p . Ik kan niet tegen k*t argumenten, op iPhone werkt t wel maar iPad lukt t niet..

Maar goed misschien dat iemand anders weet over welke foto t gaat en m kan posten..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 21:04 ----------

Oh wacht als je naar pagina gaat waar plaatje op staat kun je m wel kopiëren.. Klote Google :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

denk maar daar is ie natty luls
daar is ie al 85kg hoor
 
^Perfectie.

Weet niet of jullie al de trailer hebben gezien.
PAIN AND GAIN in april 2013 uit. ZIEN ZIEN ZIEN!

[Link niet meer beschikbaar]
Lijkt me echt een vreselijke k*t film
 
Iemand recente stats van Bavo? En narcissus?
 
Back
Naar boven