XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Zyzz heeft een beter fysiek dan jij met je 34 jaar

Dat ga ik niet betwisten, maar prijs me gelukkig een wijzer, ervarener man te zijn die meer bereikt heeft dan een knopje van 18 die mijn leeftijd nog maar eens moet zien te halen en waarvan over 16 jaar nog maar moet blijken of ie, ondanks het harde werken, een gezinsleven nog steeds sport of als een al bundy op de bank zit met hand in onderbroek en een halve liter polenbier op zijn ondergespuugde witte hempie.

Zyzz heeft mogelijk een goede prestatie geleverd maar het fysiek vind ik nu niet geweldig in BB begrippen. Van 10 kilo naar dit kan ik aanmoedigen, maar die aandachtshoer die hij was niet.
 
Dat ga ik niet betwisten, maar prijs me gelukkig een wijzer, ervarener man te zijn die meer bereikt heeft dan een knopje van 18 die mijn leeftijd nog maar eens moet zien te halen en waarvan over 16 jaar nog maar moet blijken of ie, ondanks het harde werken, een gezinsleven nog steeds sport of als een al bundy op de bank zit met hand in onderbroek en een halve liter polenbier op zijn ondergespuugde witte hempie.

Zyzz heeft mogelijk een goede prestatie geleverd maar het fysiek vind ik nu niet geweldig in BB begrippen. Van 10 kilo naar dit kan ik aanmoedigen, maar die aandachtshoer die hij was niet.

Blijkbaar weet je dus niet genoeg over Zyzz. Anders wist je dat hij dit voor de lulz deed, en normaal een totaal andere jongen was.
 
Blijkbaar weet je dus niet genoeg over Zyzz. Anders wist je dat hij dit voor de lulz deed, en normaal een totaal andere jongen was.

En wist ie dat ie dood was.
 
Waarom zou het zijn dat de oudere garde en de garde hardcore BB-ers zijn fysiek niet waarderen doorgaans ? Sorry, voor mij ziet het er uit als een willekeurige beachboy uit een goedkope Amerikaanse soap-serie.

Soort J.R. Ewing on steroids

Let wel: ik zei "doorgaans"

De jonge knuppeltjes mogen geilen op dat fysiek, of geilen ze nu meer op alles er om heen ?

Zo hardcore vond ik hem niet.

Mijn bescheiden mening, mag geventileerd worden, daar zijn topics voor.
 
Zucht, mirin zyzz z'n fysiek zo hard.

Die supaturk heeft ook een geile blonde chick als vriendin zeg:



2hoxraa.jpg
 
Wat is er met zijn buik, echt lelijk... Rest bruut indd.
 
Wat is er met zijn buik, echt lelijk... Rest bruut indd.

lol op 1 foto is zijn buik een beetje in een vreemde positie omdat er een chick op zn nek zit en gelijk commentaar :p

zijn buik is fakking bruut man..
 
Betere PS skills dan zijn bewerkte leg foto's :roflol:
 
he's alive!

of niet? :trollface:
 
Back
Naar boven