MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in topic

clawfinger

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Lengte
1m68
Massa
74kg
Gecombineerd AAS en drugsgebruik vanaf jonge leeftijd, inspiring indeed :o de mensen die hem aanbidden blijven maar excuusjes zoeken om dat goed te praten.

Ps, ik heb zelf ook wel eens AAS gedaan (niet in die mate als zyzz gelukkig) en gebruik ook wel eens drugs, daar heb ik niks op tegen. Echter deze 2 combineren, terwijl je al hart-issues hebt. Sorry maar nee, zal nooit begrijpen wat hier inspirerend aan is.

In be4 haters gonna hate

hij waande zichzelf ontsterfbaar:rolleyes:

z1000

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2008
Lengte
1m85
Vetpercentage
> 50%
Gecombineerd AAS en drugsgebruik vanaf jonge leeftijd, inspiring indeed :o de mensen die hem aanbidden blijven maar excuusjes zoeken om dat goed te praten.

Ps, ik heb zelf ook wel eens AAS gedaan (niet in die mate als zyzz gelukkig) en gebruik ook wel eens drugs, daar heb ik niks op tegen. Echter deze 2 combineren, terwijl je al hart-issues hebt. Sorry maar nee, zal nooit begrijpen wat hier inspirerend aan is.

In be4 haters gonna hate

En dan nog in een sauna gaan zitten:roflol::roflol::roflol::roflol:

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
Levenswijze? Lol

Ik zie zyzz als iemand die veel mensen inspireert om gezond (zie hier trainen/gezond eten en niet de drugs) te leven en leven zoals het hoort, van dag tot dag.

Wat onder andere Arnold en Kai Greene ook deden

:roflol::roflol::roflol::roflol:
OMFG

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
2 jan 2009
Lengte
1m80
Pff, je wordt toch moe van al dat gediscussieer hier. Zyzz was geloof ik minder bezig met dat gehaat op mensen :)

Guess

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
19 mei 2009
Lengte
1m83
Massa
77kg
Vetpercentage
8%

fiezefur

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2008
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
Vind zijn fysiek en levenswijze niet zo interessant, vooral zijn getroll... dat was van een meesterlijk niveau.

Ano_83_57

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
28 apr 2011
Meesterlijk niveau? Beetje dansen in het openbaar...

Het is ****ing zyzz man! Zyzzzzzzzzz... Afgelopen zomer heel wat festivals afgegaan, en kwam er heel veel tegen wat zyzz wouden na doen. (kort broekje, tan en een tank top).
Ik zie jou nog niet echt 450.000 likes op FB krijgen?
Hij heeft mij ook geinspireerd op te beginnen met trainen, heb het nu wel gezien met hem. Maar hij blijft een dude wat niemand zal overtreffen.

5ct8z.jpg

fiezefur

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2008
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
Gun het sws niemand om dood te gaan.

z1000

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2008
Lengte
1m85
Vetpercentage
> 50%
Het is ****ing zyzz man! Zyzzzzzzzzz... Afgelopen zomer heel wat festivals afgegaan, en kwam er heel veel tegen wat zyzz wouden na doen. (kort broekje, tan en een tank top).
Ik zie jou nog niet echt 450.000 likes op FB krijgen?
Hij heeft mij ook geinspireerd op te beginnen met trainen, heb het nu wel gezien met hem. Maar hij blijft een dude wat niemand zal overtreffen.

5ct8z.jpg

Dus, als je veel facebook friends krijgt ben je ineens bijzonder?
Wel opvallend dat de meeste die hier zyzz geweldig vinden en op hem fappe allemaal onder de 18 jaar zijn. Iets met pubers ofzo

pasta saus

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 mrt 2011
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Hij deed wel meer dan dat.
Dansen voor een webcam en een meisje beledigen op facebook. Meer kan ik niet bedenken. Owja, en een ijsje tegen zn hoofd aan drukken in de macdrive. Vind dit niet 'meesterlijk niveau van trollen'.

Moraalridder

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2010
Dus, als je veel facebook friends krijgt ben je ineens bijzonder?
Wel opvallend dat de meeste die hier zyzz geweldig vinden en op hem fappe allemaal onder de 18 jaar zijn. Iets met pubers ofzo

En hoe verklaar je dan de no1 fan EricR?

pasta saus

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 mrt 2011
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Ik was ongeveer een jaar geleden ook helemaal weg van Zyzz. Kwam achteraf gezien door een vrij laag zelfbeeld, hij zou de hoop zijn om ook aanzien en meisjes te krijgen door een net zo mooi lichaam te krijgen.

z1000

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2008
Lengte
1m85
Vetpercentage
> 50%
En hoe verklaar je dan de no1 fan EricR?

Eric r valt niet te verklaren.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 19:32 ----------

Ik was ongeveer een jaar geleden ook helemaal weg van Zyzz. Kwam achteraf gezien door een vrij laag zelfbeeld, hij zou de hoop zijn om ook aanzien en meisjes te krijgen door een net zo mooi lichaam te krijgen.

Gelukkig heb je het licht gezien.

Naar boven