goed je best gedaan, 1/3 kende ik nog niet
![]()
dit zal 1 van zijn laatste bulk-foto's zijn geweest zo te zien aan die bloemtattoo
Laatste tatoo was toch dat hij ook rondom die veni vidi vici een bloem had?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed je best gedaan, 1/3 kende ik nog niet
![]()
dit zal 1 van zijn laatste bulk-foto's zijn geweest zo te zien aan die bloemtattoo
Dat die jongen nooit een homobar is begonnen is, homoclub het gevulde kontje..![]()
Hadden zo lekker samen kunnen dansen.
*de gedachtegang van XtremeBB Ray*
-Lekker gespeeld met mijn helicoptertjes en nu onder het genot van een lekkere wheyshake op mijn favo site DBB kijken!!!
-Hmm wat zie ik hier... een topic over ZYZZ, die ubergeile man waar ik stiekem jaloers op ben maar toch altijd over zeg dat het een f**got is.
-Snel een reactie plaatsen want wat vind ik het toch jammer dat die jongen geen uitbater van een lokale gelegenheid is gewordenHadden zo lekker samen kunnen dansen.
*tot zo ver de gedachtegang van XtremeBB Ray*
Moraal van dit verhaal kindertjes; als je al weet dat je iets niet aanstaat, ga het dan ook niet opzoeken.
Laatste tatoo was toch dat hij ook rondom die veni vidi vici een bloem had?
owja daar heb je gelijk in!
Is dit dan net voor zn roadtrip? Want die was halfjaar voor zn dood dacht ik...en dan miss erna nog snel die tattoo?

Volgens mij heeft die hem in Thailand gezet want er zijn ook Thailand foto's waar die m niet heeft
oke, dat wist ik niet. Bij die laatste borst-tattoo was ie weer wat smaller geloof ikVolgens mij heeft die hem in Thailand gezet want er zijn ook Thailand foto's waar die m niet heeft
in be4 ik lijk 2% op de Son of Zeus, Brother of Hercules, Father of Aesthetics

vind het toch het meest epic fysiek wat ik ooit heb gezien....
maaaarrr op sommige pics istie eigenlijk helemaal niet zo biggie (still mirin) en op andere pics istie bizar