Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

FF serieus nu Angelus
 
Je volgt het wel heel erg allemaal he.. verdacht

Verdriet verbergen achter 'stoer'-gedrag, zie het vaker gebeuren.

Je hebt me door :D Vast en zeker ook de reden dat ik me mede sterk heb gemaakt om die Zyzz-hype hier uit te roeien. Ik wilde Zyzz voor mezelf hebben, makes sense.
 
Daar word je moe van, gaan mensen nu op iedere pagina posten wie er aan het kijken zijn?

OT : Zyzz is deaaaaaaddd tralalalala :D

weet je waar ik moe van wordt?

Mensen die alles van telegraaf.nl halen
 
Who or what is a magvink?

Is dat een moderator? of ...?

vink = magpie

Zou een verklaring zijn, ik weet niet eens hoe een vink eruitzit. No care for birdies, only pussies...
 
Laatst bewerkt:
Je hebt me door :D Vast en zeker ook de reden dat ik me mede sterk heb gemaakt om die Zyzz-hype hier uit te roeien. Ik wilde Zyzz voor mezelf hebben, makes sense.

goed bezig, open houden die shit. Misschien kunnen we nog rellen met BB.com via google translate......epic thread is epic
 
Who or what is a magvink?

Is dat een moderator? of ...?

Een forummember van wie zn pics op bb.com worden gebruikt door een troll. Of andersom; magvink is de troll en haalt zn pics van bb.com
 
Hi, Zyzz over here..... ****ing noobs, I loldddddddddddddddddddd
 
Een forummember van wie zn pics op bb.com worden gebruikt door een troll. Of andersom; magvink is de troll en haalt zn pics van bb.com

16aehrs.jpg


The plot thickens.
 
Je hebt me door :D Vast en zeker ook de reden dat ik me mede sterk heb gemaakt om die Zyzz-hype hier uit te roeien. Ik wilde Zyzz voor mezelf hebben, makes sense.

Yes yes, goed dat je het openhoudt, erover praten is belangrijk! Vooral voor jou!
 
nog maar 37 gasten, dbb hype is al over
 
ook maar ff gepost in de thread.. (wist mn ww nog yay!)
 
Toch vind ik het wel verdacht dat hij ineens dood is terwijl die een aantal dagen van te voren een nummer had op z'n formspring neergezet die hij op z'n begrafenis afgespeeld wilde hebben. Ik wil bewijzen hebben!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Yes yes, goed dat je het openhoudt, erover praten is belangrijk! Vooral voor jou!

Mijn uitlaatklep is de ban-knop meestal, 3 bans a day keeps the doctor away.
 
Haha wie zit EricR zwart te maken in de Misc thread?
 
Ik ga zo ook een sauna pakken maar ga wel naakt tegen de (glazen) deur aanstaan zodat als ik wat voel ik mezelf gelijk naar buiten kan duwen
 
Ericr
Registered User

Join Date: Mar 2004
Posts: 13
Rep Power: 0



strong join date :d
 
Back
Naar boven