XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 aug 2006
Waardering
245
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
Ze moeten hem betitelen als mooiboy, niet als bodybuilder. Zonder benen geen bodybuilder.

Tabakstiaan

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 jan 2009
Waardering
538
Mijn shrugs zijn zwakker na een rugtraining (en andersom) dan na een schoudertraining. Maar goed ik train bijna nooit schouders dus ik heb niet zoveel spreekrecht bedenk ik me.

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Mijn shrugs zijn zwakker na een rugtraining (en andersom) dan na een schoudertraining. Maar goed ik train bijna nooit schouders dus ik heb niet zoveel spreekrecht bedenk ik me.
Na Deadlift pak ik maar max 60% met andere rugoefeningen. Ik ben dan gewoon gesloopt! Jack3d of niet.

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
29 feb 2008
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Bitches die vallen op gasten met een dode poedel op hun hoofd wíl je niet eens nken.
idd

ow wait

[Link niet meer beschikbaar]

j/k :p

Hermaniak

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2009
Waardering
117
Lengte
1m93
En als Cutler in een interview zegt dat hij natural is geloof je het zeker ook?
Wil je zeggen dat hij geen verstand had van waar hij mee bezig was? Ik geloof best dat hij dedicated was ja. Beetje rare vergelijking.

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Waardering
5.203
Lengte
1m87
Massa
120kg
Die foto :roflol: :roflol:
Jezus gristus wat een stelletje latente homofielen.. haha.. en als ik het goed heb was dit dus een voorbeeld voor velen? Ik kende heel die gast niet, maar dit is toch echt te triest voor woorden, dat kan toch niet... soortje Arie Boomsma in het kwadraat. Die faggots die erom heen hangen zijn zo mogelijk nóg lachwekkender.

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Wil je zeggen dat hij geen verstand had van waar hij mee bezig was? Ik geloof best dat hij dedicated was ja. Beetje rare vergelijking.
Dat zeg ik toch niet, als je echt toegewijd bent aan je voeding en training ga je jezelf niet vol knallen met allerlei recreatieve drugs en roken is ook een grote nee.

Bovenaan