Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Eerst dacht ik dat je aan het trollen was, maar volgens mij ben jij gewoon echt jaloers op hem. Can't blame you bro ;)

geef me een reden waarom ik jaloers op hem moet zijn?
jij bent trouwens zo goed als maagd, dus voor jou geldt er een uitzondering op de genoemde leeftijd catagorie.

Laatst bewerkt:
Damn Eric waarom haat je zo?

nice, ff mijn postcount omhoog halen.

wat

KukiShu is ripped + breder + ws gezonder.

Je bedoelt bij de sl*tten. Maar dat zal voor KukiShu ook wel geen probleem zijn (als hij die al zou willen).

zijn onbezorgde levensstijl?
Zo 'onbezorgd' dat hij dood is :rolleyes:

Het enige wat 'Zyzz' bereikt heeft voor mij is aantonen wie de grootste mong*len op de forums zijn, tnx for that Zyzz, RIP.

Laatst bewerkt:
Alle Zyzz aanhangers verklappen zelf een beetje hoe ze irl zijn, lelijk en onzeker.

Integendeel. Lelijke mensen haten mooie mensen want (random domme reden)

Mooie mensen kunnen het goed vinden met andere mooie mensen, want daar horen ze bij. Lelijke mensen vinden ze triest omdat ze alleen maar haten.

Zyzz is overduidelijk geen lelijke gast, en heeft ook bewezen bizar lekkere chicks te kunnen scoren. Ik adoreer hem, jij haat hem. U mad dat je lelijk en onzeker bent?

Seems like yesterday you used to rock the show
I watched your vids (no homo yo)

Not a single guy to come at you, bro
Mad aesthetics, they got to know that
Flu shots ain't what they seem to be
Words can't express what you mean to me

Even though you're gone
misc and /fit/ will stay
Trolls trolling trolls
Each and every day

In the future can't wait to see
How thick, solid, tight my size will be
The night they took a god
Too much Cell-Tech In your awesome bod

When I see you the feeling's hard to conceal
Can't imagine all the jelly I feel
Give anything to have half your pecs
I know thanks to you some day I'll have coïtus

Every thread I make
Every sweat I break
Every time I train
Every pound I gain
I'll be mirin you

Thinking of the day
That you went away
Too much coke to take
Mistake's easily made
Still be mirin you

Kijk dat vind ik dan wel weer origineel gevonden.

Zijn ripped body, succes bij de ladies, zijn onbezorgde levensstijl?

ik heb droger bij gestaan.
zijn lichaam was ik al binnen 1 jaar voorbij. Dus ook niets bijzonders voor mij.
ik neuk meer dan genoeg en krijg ook genoeg aandacht.
zijn onbezorgde levenstijl die hem zijn dood heeft gekost, right.

wat heeft die nog meer bereikt dan? Dit zijn allemaal pubertijds dingen wat jij nu verteld. Moet ik daar jaloers op zijn?

Je weet dat de man dood is, weinig om op jaloers te zijn lijkt me. Hij is wel ripped straks en onbezorgd zeker maar succes bij de dames zal toch lastig worden.

Herp derp derp hoe lang gaat deze nutteloze discussie nog door?
Zyzz fans blijven zyzz fans en haters gonna hate.
Deal with it.

Mooie mensen kunnen het goed vinden met andere mooie mensen, want daar horen ze bij. Lelijke mensen vinden ze triest omdat ze alleen maar haten.

Zyzz is overduidelijk geen lelijke gast, en heeft ook bewezen bizar lekkere chicks te kunnen scoren. Ik adoreer hem, jij haat hem. U mad dat je lelijk en onzeker bent?

+1

alleen als killy op ja zal stemmen vallen we door de mand

Kukishu, ben je on? Je raged nogal veel.

Oke.. dus geef het maartoe.. je bent nog niet uit de kast, maar je kijkt door een kiertje naar zyzz om je vervolgens onzichtbaar af te rukken met gesloten kast duren.

Just come out b*ch

Ik mis je je zyzz, het begint langzaam tot me door te dringen dat je er niet meer bent. En mocht je er nog zijn dan zal je waarschijnlijk nooit meer zyzz zijn maar Az.

come back at me brah <3 (no homo)

inb4 Ericer

Kijk nog eens goed, het waren toch wel een stel misbaksels hoor. Een mooi lichaam kan een alien-kop nog niet verhulllen.

2nrcyuh.jpg

Jullie zijn echt verblind lijkt het, maar het zal de leeftijd wel zijn.

Terug
Naar boven