- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog iemand die niets van BB begrepen heeft.Hield hij ergens een kuurdagboek bij of iemand info hieromtrent? Een heel jaar lang zo droog staan is toch wel heerlijk als je dat kan ipv van 10 maand als een vochtige rundskop rond te lopen?
lol at poll.
ik kap ermee trouwens. Heb zelfs karma gekregen van bigT
zoals ik al zei liever respect van een fatsoenlijk persoon dan 1000 debiele zyzz aanhangers.
another epic win in the episode of the kuki man!
what topic will he spoil next!
stay tuned on a new episode of THE KUKI MAN!
lol at poll.
ik kap ermee trouwens. Heb zelfs karma gekregen van bigT
zoals ik al zei liever respect van een fatsoenlijk persoon dan 1000 debiele zyzz aanhangers.
another epic win in the episode of the kuki man!
what topic will he spoil next!
stay tuned on a new episode of THE KUKI MAN!
aanhangwagen/busje huren ? zo ff iets wat in me opkomt als ik denk aan vervoeren
Hehehe kijk die poll daar is lekker mee geknoeid want hij stond net nog op 54 ja en 53 niet erg.![]()
Hehehe kijk die poll daar is lekker mee geknoeid want hij stond net nog op 54 ja en 53 niet erg.![]()
Vooral ontkennen ja
Dacht dat jij de poll had gedaan, omdat je als enige mod in het topic aanwezig was.
<3Ja eric kan niet tegen zijn verlies denk ik, beetje jammer als ik als moderator zo zou doen waar ik mod ben dan zou ik zo eruit gekicked worden.
Misbruik maken heet dat toch?
Heb al 50+ karma ontvangen aan dit topic. U mad?!?!
en heb alles ook teruggegeven.
Dacht dat jij de poll had gedaan, omdat je als enige mod in het topic aanwezig was.
Mijn excuses<3