AndroidHealthClinic

Charisteas nieuwe spits Feyenoord

Bezoekers in dit topic

Wij wensen Feynoord veel succes volgend jaar in de Goudengids divisie
 
Mooie is dat er op de site van Feyenoord nergens vermeld staat dat Charisteas van Ajax overkomt. hahahaha Ze melden alleen dat ze hem gekocht hebben.

Denk trouwens dat de man het wel goed gaat doen bij feyenoord, harde werker en is bij Ajax toch vaak belangrijk geweest.
 
idd feyenoorders. jullie kunnen huilen maar deze reserve spits van ajax is een ware versterking voor jullie. eigelijk vind ik dat ajax slechte zaken heeft gedaan door voor maar 2,5mil feyenoord te versterken. Ik denk dat ajax hem aan feyenoord heeft verkocht uit medelijden.Geen spits wou daar spelen. Ik vrees alleen dat psv en feyenoord met hun ajax spitsen het beter gaan doen dan zonder deze mannen
 
Carrière
Seizoen Club Land Competitie Wedstrijden Doelpunten
1997/98 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 9 2
1998/99 Athinaikos Griekenland A Division (Griekenland) 7 1
1998/99 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 12 4
1999/00 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 19 1
2000/01 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 28 8
2001/02 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 19 4
2002/03 Werder Bremen Duitsland Bundesliga 31 9
2003/04 Werder Bremen Duitsland Bundesliga 24 4
2004/05 Werder Bremen Duitsland Bundesliga 11 5
2004/05 AFC Ajax Nederland Eredivisie 13 4
2005/06 AFC Ajax Nederland Eredivisie 13 7
2006/07 AFC Ajax Nederland Eredivisie 1 0
Feyenoord Nederland Eredivisie 0 0
Totaal 186 49


whahahaha indukwekkend hoor :roflol:

ben benieuwd hoe de training van vandaag draan toegaat
 
Ik ben niet zo negatief over de griek. Ik denk dat hij best kan voetballen/presteren.
Zet alle speelminuten bij ajax en de doelpunten tegenover elkaar.

Kluivert was een betere optie imo, maar vind hem zeker niet slecht!
 
Carrière
Seizoen Club Land Competitie Wedstrijden Doelpunten
1997/98 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 9 2
1998/99 Athinaikos Griekenland A Division (Griekenland) 7 1
1998/99 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 12 4
1999/00 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 19 1
2000/01 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 28 8
2001/02 Aris Saloniki Griekenland A Division (Griekenland) 19 4
2002/03 Werder Bremen Duitsland Bundesliga 31 9
2003/04 Werder Bremen Duitsland Bundesliga 24 4
2004/05 Werder Bremen Duitsland Bundesliga 11 5
2004/05 AFC Ajax Nederland Eredivisie 13 4
2005/06 AFC Ajax Nederland Eredivisie 13 7
2006/07 AFC Ajax Nederland Eredivisie 1 0
Feyenoord Nederland Eredivisie 0 0
Totaal 186 49


whahahaha indukwekkend hoor :roflol:

ben benieuwd hoe de training van vandaag draan toegaat

:roflol: Ze hebben een doelpuntenmachine ;)
 
Ik ben niet zo negatief over de griek. Ik denk dat hij best kan voetballen/presteren.
Zet alle speelminuten bij ajax en de doelpunten tegenover elkaar.

Kluivert was een betere optie imo, maar vind hem zeker niet slecht!

precies! richardV weet duidelijk waar die over praat
 
Ach je weet hoe dat gaat met die supporters. Eerst moord en brand schreeuwen maar als hij daarna een keertje een belangrijk doelpunt maakt waardoor ze eens een wedstrijd winnen is hij ineens een held.
 
Ik denk dat dit een goed bewijs is hoe het er bij Feyenoord financieel en sportief op dit moment voor staat.
Ik hoop dat ze het snel weer op orde hebben want dat houdt onze Nederlanse competitie alleen maar leuker.



Verder denk ik dat charisteas nr 10 op de lijst ofzo was. Velen zijn denk afgekets op financien en anderen op de naam en nederlandse competitie. Vandaar dat ze zo laat met de naam kwamen. Iets anders kan ik echt niet bedenken.
 
Een werknemer veranderd van werkgever en heel Rotterdam is in rep en roer... Waar GAAT het allemaal over? ???
 
Het is niet eens zozeer dat het een ajax speler betreft, grootste woede komt doordat dat er allerlei 'grote' namen uitlekken, gisterenavond zelfs op allerlei 'betrouwbare' sites en bronnen melding wordt gemaakt van een transfer van Vagner Love en dan komen ze een paar uur voor de deadline met een bankzitter van Ajax. Daarnaast komt het nogal belachelijk over dat ze 'nooit Kluivert kunnen contracteren omdat zijn ajax verleden gevoelig ligt'. Ben het erover eens dat die niet helemaal te vergelijken is met Charisteas maar samenwerkend met de bovengenoemde factoren lijkt me dit niet bepaald tactisch van Feyenoord richting de mensen die ieder jaar handenvol geld uitgeven aan seizoenkaarten en wat daar nog bij komt.
 
Rellen is voor nichten....
 
Sparta was toch de nummer 1 club in Rotterdam?


:D
 
ik schrok al toen ze Kluivert naar PSV wilden halen, maar toen ik dit hoorde....:eek:
 
Excelsior! Trouwens hoe is het vandaag op de training afgelopen? Ik las niets bijzonders over onthoofdingen op nu.nl
 
Dat vraag ik juist
 
Back
Naar boven