- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neem van mij aan rugklachten en bungee is een no go , heb zelf die darwin award ook al gehad . net 6 maanden na hernia ingreep bungee doen . ... niet doen tenzij je op de vloer slapen prettig vind omdat een matras je rug pijn doet hahahahahah .Snap ik ook niet, zelf vind ik het de rush niet waard, het risico wat je loopt. Maar goed ieder zijn ding, het geeft wel vermakelijk nieuws van tijd tot tijd![]()
Het bezuinigen op de GGZ begint eindelijk zijn vruchten af te werpen.![]()
![]()
Mensen filmen dat ze zelfdodingspoeder innemen: ‘Je mag ernaast zitten en het zweet van voorhoofd vegen’
Mensen stellen documenten op, zetten hun handtekening eronder en filmen zelfs hoe ze zelfdodingspoeder uit éigen wil innemen. Allemaal om te voorkomen dat hun dierbaren die achterblijven later problemen krijgen met de politie. Zeker 2400 mensen zouden het poeder thuis hebben liggen.www.ad.nl
Ik kreeg er maar 33,3 cm in, maarja ik ben ook geen 15 meer hee![]()
Jongen (15) stopt USB-kabel in penis “om te meten hoe lang hij is”
Een tiener uit Londen is in het ziekenhuis beland nadat hij een USB-kabel in zijn penis had gestopt om de lengte van zijn geslacht te meten. Dat meldt vaktijdschrift Urology Case Reports.www.nieuwsblad.be
Een usb kabel in je plasser? Damn.![]()
Een tiener uit Londen is in het ziekenhuis beland nadat hij een USB-kabel in zijn penis had gestopt om de lengte van zijn geslacht te meten. Dat meldt vaktijdschrift Urology Case Reports.www.nieuwsblad.be
Een getruukte foto, want op rontgen kan je echt de contouren van een onderbroek niet zien.![]()
De risico's zijn helemaal niet zo groot met de moderne elastieken van tegenwoordig. In Nederland is tot op heden 1 dodelijk slachtoffer gevallen in 1993.Snap ik ook niet, zelf vind ik het de rush niet waard, het risico wat je loopt. Maar goed ieder zijn ding, het geeft wel vermakelijk nieuws van tijd tot tijd![]()

Nee het lag aan de gevaarlijke xtc
Gevaarlijke XTC. Gaan we 175mg nu ineens gevaarlijke XTC noemen? Of vergeten we gemakshalve dat hij ook Methylone en 3MMC op zak had en waarschijnlijk met zijn 52 jaar iets teveel van het goede heeft willen combineren.
Inb4 aangeboren hartafwijking.