- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Of implantatenOok best wel raar om het vet weg te zuigen en in de billen te spuiten. Dan krijg je daar grote, flubberige vethompen ipv een degelijke, strakke kont.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of implantatenOok best wel raar om het vet weg te zuigen en in de billen te spuiten. Dan krijg je daar grote, flubberige vethompen ipv een degelijke, strakke kont.
Dat is ook het probleem met Nederland.Het probleem met Turkije is dat het vol Turken zit.

Holy shit

Op zich grappig.![]()
Zeldzame witte leeuw doodt man die welpjes wilde stelen uit dierentuin in Ghana
In Ghana is in de nacht van zondag op maandag een man overleden nadat hij was aangevallen door een leeuw waarvan hij het leefgebied in een dierentuin had betreden. Volgens de dierentuin wilde de man waarschijnlijk twee zeldzame witte leeuwenwelpjes stelen.www.nu.nl
Eindelijk weer eens leuk nieuws.![]()
Je hebt het artikel niet gelezen dus..Op zich grappig.
Maar wat moeten we met witte leeuwen?
Die redden zich niet in het wild, en overleven alleen als attracties in een dierenpark. Niet grappig voor the king of the jungle.
Blanke leeuw!Je hebt het artikel niet gelezen dus..
Ik citeer:
Witte leeuwen zijn geen aparte leeuwensoort, maar dragen een erfelijk gen in zich waardoor ze veel lichter van kleur zijn dan andere leeuwen. Wereldwijd leven er naar schatting maar een dozijn in het wild. Meerdere dierentuinen hebben fokprogramma's opgezet om te voorkomen dat de witte leeuw uitsterft.
Doet ie wel vaker niet, moet je even een samenvatting voor hem schrijven lekker kort.Je hebt het artikel niet gelezen dus..
Ik citeer:
Witte leeuwen zijn geen aparte leeuwensoort, maar dragen een erfelijk gen in zich waardoor ze veel lichter van kleur zijn dan andere leeuwen. Wereldwijd leven er naar schatting maar een dozijn in het wild. Meerdere dierentuinen hebben fokprogramma's opgezet om te voorkomen dat de witte leeuw uitsterft.

Jawel, wel gelezen, maar niet begrepen. Wit is niet echt een schutkleur en ik had begrepen dat ze te zichbaar zijn om effectief te kunnen jagen.Je hebt het artikel niet gelezen dus..
Ik citeer:
Heb jij het hele artikel gelezen?Kun je aan de man overlaten, ondergang van zijn eigen soort. Mag nog even duren en voor wat het waard is natuurlijk. Wordt eindelijk de woke beweging op hun wenken bediend
![]()