XXL Nutrition

Charles Darwin waardige nieuwsberichten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daarom moet je je kinband goed afstellen.
 
Screenshot_20220219_102751_com.whatsapp_edit_163942758485399.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook weleens een man willen doden.
 
  • Like
Waarderingen: ACE

Eindelijk weer eens leuk nieuws. :)
Op zich grappig.
Maar wat moeten we met witte leeuwen?
Die redden zich niet in het wild, en overleven alleen als attracties in een dierenpark. Niet grappig voor the king of the jungle.
 
Op zich grappig.
Maar wat moeten we met witte leeuwen?
Die redden zich niet in het wild, en overleven alleen als attracties in een dierenpark. Niet grappig voor the king of the jungle.
Je hebt het artikel niet gelezen dus..

Ik citeer:

Witte leeuwen zijn geen aparte leeuwensoort, maar dragen een erfelijk gen in zich waardoor ze veel lichter van kleur zijn dan andere leeuwen. Wereldwijd leven er naar schatting maar een dozijn in het wild. Meerdere dierentuinen hebben fokprogramma's opgezet om te voorkomen dat de witte leeuw uitsterft.
 
Je hebt het artikel niet gelezen dus..

Ik citeer:

Witte leeuwen zijn geen aparte leeuwensoort, maar dragen een erfelijk gen in zich waardoor ze veel lichter van kleur zijn dan andere leeuwen. Wereldwijd leven er naar schatting maar een dozijn in het wild. Meerdere dierentuinen hebben fokprogramma's opgezet om te voorkomen dat de witte leeuw uitsterft.
Blanke leeuw!
 
Je hebt het artikel niet gelezen dus..

Ik citeer:

Witte leeuwen zijn geen aparte leeuwensoort, maar dragen een erfelijk gen in zich waardoor ze veel lichter van kleur zijn dan andere leeuwen. Wereldwijd leven er naar schatting maar een dozijn in het wild. Meerdere dierentuinen hebben fokprogramma's opgezet om te voorkomen dat de witte leeuw uitsterft.
Doet ie wel vaker niet, moet je even een samenvatting voor hem schrijven lekker kort.
 
Je hebt het artikel niet gelezen dus..

Ik citeer:

Witte leeuwen zijn geen aparte leeuwensoort, maar dragen een erfelijk gen in zich waardoor ze veel lichter van kleur zijn dan andere leeuwen. Wereldwijd leven er naar schatting maar een dozijn in het wild. Meerdere dierentuinen hebben fokprogramma's opgezet om te voorkomen dat de witte leeuw uitsterft.
Jawel, wel gelezen, maar niet begrepen. Wit is niet echt een schutkleur en ik had begrepen dat ze te zichbaar zijn om effectief te kunnen jagen.
Kleine aanvulling: deze afwijking in het dna wijst tevens op meerdere afwijkingen in het dna, slechtere kwaliteit van het sperma etc.
Vrouwtjes leeuwen prefereren juist zwarte manen, etc etc etc ....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven