Fitness Seller

Charles Darwin waardige nieuwsberichten

Users who are viewing this thread

OP
Vonk

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Nee het lag aan de gevaarlijke xtc :o

Moesten ze vast van Grapperhouse zo de media in helpen dit bericht. Dat die sterke arm der wet van hem zelfs tot in BE reikt had ik nooit kunnen bedenken :lol:

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Moesten ze vast van Grapperhouse zo de media in helpen dit bericht. Dat die sterke arm der wet van hem zelfs tot in BE reikt had ik nooit kunnen bedenken :lol:
Ze hebben gewoon geen idee waar ze het over hebben. Drugs are bad mkay?

neet61

Massive Warrior
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m73
Massa
77kg
Vetpercentage
16%
Ze hebben gewoon geen idee waar ze het over hebben. Drugs are bad mkay?
Nou drugs zullen zeker niet gezond voor je zijn. Ik heb ook nooit de mensen begrepen die voor hun sport tot in het extreme 'clean eten', maar wel de meest nare en ongeteste chemicalieën als supplement, pre-workout of voor recreatief gebruik nemen.
Nog even los van de enorme en gewelddadige maffia die je ondersteunt met je illegale drugsgebruik.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Nou drugs zullen zeker niet gezond voor je zijn. Ik heb ook nooit de mensen begrepen die voor hun sport tot in het extreme 'clean eten', maar wel de meest nare en ongeteste chemicalieën als supplement, pre-workout of voor recreatief gebruik nemen.
Nog even los van de enorme en gewelddadige maffia die je ondersteunt met je illegale drugsgebruik.
Hangt helemaal van het type drugs af en de vervuiling of vermenging ervan met andere zooi.

De meeste risico's hangen samen met het criminaliseren er van. Dat er veel mensen schizofreen gedrag vertonen mag duidelijk zijn, op veel plekken en manieren trouwens.

• Like
Waarderingen: Vonk

neet61

Massive Warrior
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m73
Massa
77kg
Vetpercentage
16%
Hangt helemaal van het type drugs af en de vervuiling of vermenging ervan met andere zooi.

De meeste risico's hangen samen met het criminaliseren er van. Dat er veel mensen schizofreen gedrag vertonen mag duidelijk zijn, op veel plekken en manieren trouwens.
Ach ieder zijn mening, maar ik blijf er verre van. Al besef ik dat ik tot een uitstervende generatie behoor :P

• Like
Waarderingen: Vonk

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Dat clean eten dient voor hen juist om sommige van de nadelige gevolgen van de medicatie te compenseren.

neet61

Massive Warrior
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m73
Massa
77kg
Vetpercentage
16%
Dat clean eten dient voor hen juist om sommige van de nadelige gevolgen van de medicatie te compenseren.
Volgens mij kletsen ze dat kritiekloos na van hun matties en zit er verder weinig achter.

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Realiteit is voor mensen die niet tegen drugs kunnen.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
:roflol:

Gevaarlijke XTC. Gaan we 175mg nu ineens gevaarlijke XTC noemen? Of vergeten we gemakshalve dat hij ook Methylone en 3MMC op zak had en waarschijnlijk met zijn 52 jaar iets teveel van het goede heeft willen combineren.

Inb4 aangeboren hartafwijking.
Inb4 toch maar wel laten vaccineren, maar durfde het niet openbaar te maken.

Naar boven