XXL Nutrition

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, zo kan die wel weer. Het was misschien een grof geintje, maar je hoeft niet zo overtrokken te reageren.

Overtrokken reageren? Ik word er gewoon een beetje moe van door mensen, ouder dan mij overigens, uitgemaakt te worden voor pedo terwijl ze zelf zitten te geilen op 12 jarigen.

Man dit is het gare hanenhok, hier gaan we niet iedere posting door een filter halen. Helaas kan je het verschil niet zien tussen gare hanenhok en niet serieuze postings in serieuze secties.

Man dit is het gare hanenhok, hier gaan we niet iedere posting door een filter halen. Helaas kan je het verschil niet zien tussen gare hanenhok en niet serieuze postings in serieuze secties.

Oke dan gaan we voortaan grapjes maken over hoe jij kinderen doete in Venezuela, grappig he, ouwe coïtustoerist. Wat een lol! :hahaha:

Oke dan gaan we voortaan grapjes maken over hoe jij kinderen doete in Venezuela, grappig he, ouwe coïtustoerist. Wat een lol! :hahaha:

Ja wat een lol, alleen gaat dat wel iets verder dan wat er hier net werd neergezet. Verder raakt mijn geduld met jou een beetje op, dus even normaal doen graag. Overigens zijn dat soort geintjes al eerder gemaakt over mij, boeit me eerlijk gezegd weinig. Zolang het maar niet gezocht wordt zoals jij nu wil doen.

En nu opdonderen met dat gezeik over en weer. Al helemaal geen topic reports indienen als je er zelf vol in duikt.

Kijk Mnrtje*Marviin er weer eens gangsta bij staan. Dat krijg je he als je mister superdudes bent.

gast, hier ontbreekt het je toch wel aan essentiele kennis die iedere dbb'er moet hebben, dit is franky en niet marvin. :finger: :finger:µ
Dat je na zoveel posts niet weet wat een spilt schema is tot daaraan toe, maar je moet toch wel de meest essentiele superdudes herkennen hoor. :mad:
Ericr, kan je deze man niet straffen voor zijn onwetendheid?Een paar dagen bannen ofzo zodat hij alle tijd heeft om de nodige superdudes kennis op te doen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: op deze foto geraak ik nooit uitgelachen, precies een wedstrijdje huidkankeren

Redbull met een rietje drinken, dat is al classic eigenlijk :roflol:

gast, hier ontbreekt het je toch wel aan essentiele kennis die iedere dbb'er moet hebben, dit is franky en niet marvin. :finger: :finger:µ
Dat je na zoveel posts niet weet wat een spilt schema is tot daaraan toe, maar je moet toch wel de meest essentiele superdudes herkennen hoor. :mad:
Ericr, kan je deze man niet straffen voor zijn onwetendheid?Een paar dagen bannen ofzo zodat hij alle tijd heeft om de nodige superdudes kennis op te doen

http://images.sugababes.nl/user_pics/1041/1041057_ed6aeb1ded.jpg

:roflol: op deze foto geraak ik nooit uitgelachen, precies een wedstrijdje huidkankeren

Redbull met een rietje drinken, dat is al classic eigenlijk :roflol:

I :heart: this topic

:roflol:

Lijkt wel, wie kan het meest eruitzien als een b*ch contest

Ze zijn gewoon een kloon van elkaar WTF...

het zijn misschien broers ofzo?!

Je hebt in ethiope deze stam:

Een nieuwe rage in de superdudes heeft dit overgenomen... zie het volgende.:

Still Going Strong

Good Topic © :thumbs:

omg waar kómen ze toch allemaal vandaan en wie verzint in hemelsnaam die combo's van petjes, kettingen, oorbellen, geruite truitjes, vet haar en zwoele blikken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven