Fitness Seller

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hij is zowat nog bruiner als die n*gers en turken op die foto, lol!

zn hoofd is ook enorm, vergeleken bij die anderen

is die voorste moslim zat of stoned ?

:eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

Kijk Mnrtje*Marviin er weer eens gangsta bij staan. Dat krijg je he als je mister superdudes bent.

Dat is Franky, niet Marvin. Check die aap zijn gallery maar, staat die Franky samen met Marvin.

Dat is Franky, niet Marvin. Check die aap zijn gallery maar, staat die Franky samen met Marvin.

Je hebt gelijk, of ze hebben shirtjes geswitched, dat doen ze uiteraard ook. Maar Franky is cker even cool. Mannen die ieder weekeind een ander sletje nken en lachen om deze gefrustreede bodybuilders.

Mannen die in Holly* via de VIP naar binnengaan.
Mannen die hun drankjes van vrouwen krijgen
Mannen die hun eigen lounge in Holly* hebben
Mannen die nooit maagd geweest zijn
Mannen die ................. ik kan er wel een boek over schrijven

Mannen die altijd mietjes blijven, verder mogen ze van mij ieder breezahwijf palen dat ze willen.

Mannen die altijd mietjes blijven, verder mogen ze van mij ieder breezahwijf palen dat ze willen.

Niet Hatuhhhhhhhhhhhhhhhhhh je hoort hun er ook niet over dat jij ongegeneerd kamelen paalt in het verre oosten.

Eric kan je als uitzondering op de regel hier een wel karma topic van maken. Er moet zoveel uitgedeeld worden :D

Can't do, dit topic hoort nou eenmaal in het gare hanenhok.

Can't do, dit topic hoort nou eenmaal in het gare hanenhok.

Wellicht een open-pol of dit topic verplaats moet worden, bij een stemming van 50%> een andere sectie in, bijvoorbeeld uitgaansleven. Gaat tenslotte om Bacoboys en Breezersletjes :D

Je hebt gelijk, of ze hebben shirtjes geswitched, dat doen ze uiteraard ook. Maar Franky is cker even cool. Mannen die ieder weekeind een ander sletje nken en lachen om deze gefrustreede bodybuilders.

Mannen die in Holly* via de VIP naar binnengaan.
Mannen die hun drankjes van vrouwen krijgen
Mannen die hun eigen lounge in Holly* hebben
Mannen die nooit maagd geweest zijn
Mannen die ................. ik kan er wel een boek over schrijven
laat dat "mannen" maar weg of vervang het voor "nichten"

@luppie, die gozer is gewoon lelijk.

Ok, zo kan die wel weer. Het was misschien een grof geintje, maar je hoeft niet zo overtrokken te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven