AndroidHealthClinic

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus, hoe maak ik zo'n account

En heeft iemand ook een leuke verzameling fotos die ik kan gebruiken? Liefst zo fout mogelijk, maar dan wel weer 'lekker' in de ogen van minderjarige breezahsletjes, zodat ik ze met de vloot tegelijk kan binnenhalen met mn foute imago.

Spreek ik met 10 tegelijk af in een of andere cafetje en kom niet opdagen.

had dit al gestuurd hehe

ok,foto is ook een beetje teveel van het goede,ok ander voorstel: we spreken een keer af? Smilie wanneer heb je tijd Smilie

niet te snel erop sturen om haar te palen, je moet haar eerst even complimenteren, dan een cool en aandoenlijk beroep verzinnen (dolfijnentrainer deed het een paar jaar geleden erg goed)
dan voorzetjes geven en haar laten afmaken, laat haar zelf maar met het voorstel komen, kost iets meer tijd.. maar werkt beter. ;)

Ik wil dit topic gewoon blijven volgen. Naar bed gaan kan altijd nog.

ik kan niet genoeg :roflol: emoticons typen om dit topic te beschrijven

Serieus, hoe maak ik zo'n account

En heeft iemand ook een leuke verzameling fotos die ik kan gebruiken? Liefst zo fout mogelijk, maar dan wel weer 'lekker' in de ogen van minderjarige breezahsletjes, zodat ik ze met de vloot tegelijk kan binnenhalen met mn foute imago.

Spreek ik met 10 tegelijk af in een of andere cafetje en kom niet opdagen.

Zoek die hottiefoto's op .. er zitten wel een aantal zeer re-ele fotosoeps tussen

Weet iemand eigenlijk hoe dat om en om schrijven met hoofd en kleine letters ooit ontstaan is? ???
naar verluid is het ooit zo geweest dat een spastisch mongooltje wat problemen had met zijn coordinatie en af en toe per ongeluk tegelijk met een letter zijn shift toets indrukte, dit is overgenomen door andere mongooltjes en sindsdien nemen steeds meer laag begaafde mensen dit over.

ik was ook van plan om half 11 te gaan slapen,tis nu al bekant half 12:P

nou ja, deze (twee) mag bij mij wel langskomen:

http://www.sugababes.nl/*MiSs^PLaYb0y*/pics#108292849

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
het hetero gehalte ligt vrij laag op die foto, damn.

lol ik lach me kapot,ik ga em nog een message sturen

[Link niet meer beschikbaar]

Iets voor SHUTTERSPEED, dat was toch een milfhunter :P ?

TRUE

Eyyzzz MaddrFocKer, ik vOlG Jou NiE hE
mAAR kWeEt jIj dOet Kewnekr sToer oUwe, ik swEEr Je FoCk BeTeR nIe HE!!!
MoEdEr vAdEr IK SWEEEEEEEEEEER!!! IK kNaL jOu GeWooN...
Je WeEt zElf duS doE Nie Stoer

MiE HoMIez In dA WaggIe, CheK bEter die 9MM DaAroo!
wigger.jpg

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven