XXL Nutrition

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, Jooe Hebt Er VerStaNd Van So0ow Te Horuuh Smilie .. Want idd Een Mo0iuuh n Goeiuh Bh iN Mijn MaAt iZ Egt VEEETTT DUUUR Smilie .. n Die Fot0w, Whaha.. ZuLLen We Dat MaAr gw0on NIIEEEJJ Doen SkAtjj ?? Smilie .. CiAo ciAo Smilie

Smilie Smilie DuLa Smilie Smilie

flippo123 schreef:---maar nee wil geen BH voor je kopen, dat kost klauwen met geld met dat formaat.
Ik wilde het eigenljk weten omdat ik dan even kan zien of mijn handen groot genoeg zijn om ze vast te houden, of mag DAT dan weer niet ?

ik stel voor dat je me even een foto stuurt van je nakende ronde vormen met een rolmaat eromheen, zodat ik wat concreter kan rekenen, daarna wat afspreken ?

doei kusjes knuffels.

ps. 1 ding weet ik nu wel.. jij zal niet snel op je kont vallen

Way onder de standaard zeg ik mikeh
Chick draagt nog een beugel:roflol:
Ken toch wel heel wat beters krijgen

sinlath?:P

voor een 15 jarige goed te doen, maar waar zie jij die beugel? :o

een 15jarige is meestal nog wel lekker strak om de lul:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed kijken, daarom houdt ze haar lippen ook de hele tijd op mekaar

Mja je hebt een punt, dan moet ze der bek maar houden :D

hahahah ik zou het zelf nu niet meer doen,4 jaar geleden nog wel:)

Haha, Jooe Hebt Er VerStaNd Van So0ow Te Horuuh Smilie .. Want idd Een Mo0iuuh n Goeiuh Bh iN Mijn MaAt iZ Egt VEEETTT DUUUR Smilie .. n Die Fot0w, Whaha.. ZuLLen We Dat MaAr gw0on NIIEEEJJ Doen SkAtjj ?? Smilie .. CiAo ciAo Smilie

flippo123 schreef:---maar nee wil geen BH voor je kopen, dat kost klauwen met geld met dat formaat.
Ik wilde het eigenljk weten omdat ik dan even kan zien of mijn handen groot genoeg zijn om ze vast te houden, of mag DAT dan weer niet ?

ik stel voor dat je me even een foto stuurt van je nakende ronde vormen met een rolmaat eromheen, zodat ik wat concreter kan rekenen, daarna wat afspreken ?

doei kusjes knuffels.

yeah i am here dude :P

ok ze zegt waarschijnlijk op het stukje van nakende foto " zullen we dat maar niet doen"
ok.. dan even uitdagen.

retour:

ja van BH's heb ik verstand, ik ben hiervoor lingerie designer geweest (mijn intresse is ook puur beroepsmatig), tegenwoordig doe ik heel wat anders.. daar moet je maar naar raden.

nee, die foto is inderdaad niet handig, stel je voor dat ie gewoon op het internet terecht komt.. nee.. dat kan ik je dan weer NIET aandoen. ;)

maar? welke god was jou nou gunstig gezind dat je zo'n enorme maat hebt gekregen

had dit al gestuurd hehe

ok,foto is ook een beetje teveel van het goede,ok ander voorstel: we spreken een keer af? Smilie wanneer heb je tijd Smilie

OMG krijg dit net van die *MiSs^PLaYb0y*

Hoes0w Wil Jooee Dat WetuuuH DanG ?? Ga Jooee Eeen BH Vo0r Mieeejj k0puuuuH DanG ?? Smilie .. CiAo ciAo Smilie

flippo123 schreef:---welke cup heb je?---

Flexx123, keihard rapen dan maar die sl*t.

:haha:

Ik ga nu echt HELEMAAL stuk jongens, godsamme, echt in tijden niet zo gelachen :D:D:D

lol ik val bekant van mn stoel af van het lachen.

aLLeEn Aan & UiT Dooeen iZ GeEn Pr0bLeeM !! Smilie

flippo123 schreef:---ja tuurlijk,als ik em dan ook aan en uit mag doen bij je Smilie ---

iemand suggesties wat ik nu kan trugsturen:P

:roflol:

hier moet een mooi antwoord op gegeven worden. iets van :

nee wil geen BH voor je kopen, dat kost klauwen met geld met dat formaat.

doei kusjes knuffels.

:haha: :haha: :haha: :roflol: :roflol: :roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omfg !!!me hart!!!:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven