XXL Nutrition

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahaha hij denkt bij elke foto i'm so gay so very very gay

hahahaha hij denkt bij elke foto i'm so gay so very very gay

durf te wedden dat zijn schaduw nog roze is :D

jezus man, modebewust tot in het extreme, zal zijn pa ook leuk vinden als zijn zo'n in een stropdas, sjaal, roze swater, nepkettingkjes enz enz aan tafel komt zitten

"haaaaaaa paaaaaaaa hoe was u dag op werk? de mijne was zoooooooooooooooooooooooooooo leuk, allemaal mooie aardige jongens die bij mij thuis kwamen om te werken aan ooooooooooooooons werkstuk, oooooh dat was zooooooooooooooo leuk he en daara hebben ze me allemaal netjes, maar vooral SNOEIHARD in mijn ultrastrakje poepgaatje genomen hihihihi, voelt nu net zo branderig aan als de dag dat ik naar het wctje moet van oma's sate-sambal-tauge soep hihihihi"

durf te wedden dat zijn schaduw nog roze is :D

jezus man, modebewust tot in het extreme, zal zijn pa ook leuk vinden als zijn zo'n in een stropdas, sjaal, roze swater, nepkettingkjes enz enz aan tafel komt zitten

"haaaaaaa paaaaaaaa hoe was u dag op werk? de mijne was zoooooooooooooooooooooooooooo leuk, allemaal mooie aardige jongens die bij mij thuis kwamen om te werken aan ooooooooooooooons werkstuk, oooooh dat was zooooooooooooooo leuk he en daara hebben ze me allemaal netjes, maar vooral SNOEIHARD in mijn ultrastrakje poepgaatje genomen hihihihi, voelt nu net zo branderig aan als de dag dat ik naar het wctje moet van oma's sate-sambal-tauge soep hihihihi"

spreek je uit ervaring ofzo ?? ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

matti's

stoere mannekes

wa een kerels :roflol:

:roflol: i :heart: this topic :roflol:

hehe

rofl wat een geeks :D en het lijkt alsof die ene gast in zijn vinger geprikt wordt door die bij :D

omg !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven