- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fout, de helft staan in het stoned topic
ongeveer 2/3 daarvan bestaat uit 1 smiley:
en 8/9 van de overige posts ook
http://partyflock.nl/photo/321305/comments.html#cmts voor de rellers![]()
de foto is weggehaald omdat het net als http://partyflock.nl/photo/308890/comment/commit.html#bottom een relfoto werd 
schijnbaar ben jij dan te oud voor die site, dus afgekeurd!!!
j/kde foto is weggehaald omdat het net als http://partyflock.nl/photo/308890/comment/commit.html#bottom een relfoto werd
![]()

zal hier al eens gepost zijn maar goed![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Hottis!!!!:shoot:schijnbaar ben jij dan te oud voor die site, dus afgekeurd!!!

elke keer als ze van zo een manneke een foto maken roept dat manneke wacht even moet even mijn lipjes tuiten en dan mag je een foto maken even wachten ......kusje en flits.

gvd te oud ik te oud tja zou kunnen maar ik voel me nog jong telt dat niet??
en bedankt he jonko hoe ga je dat nog ooit goed kunnen maken![]()

elke keer als ze van zo een manneke een foto maken roept dat manneke wacht even moet even mijn lipjes tuiten en dan mag je een foto maken even wachten ......kusje en flits.

OMFG. Hier in Antwerpen noemen we ze Flying Maro's, zonnebankjanette of Putas.
Allemaal T-shirtjes van puta madre, scarface, D&G (fake) zwarte jassen met "pels". Ben het KOTS KOTS KOTS beu.
Overal zie je het, zelfs de deftigste clubs komen ze, met hun rotte gucci-bag schoudertasjes. Die manne denken dat ze in een videoclip leven.
Wss allemaal thaibox, 1 maand voor de zomer fitness -> want in die korte tijd zullen ze zeker als opgepompte bodybuilders op het strand in Lorette lopen hoor, kijk maar uit DBB'ers !
RAAAAGHHH
En alllll die lekkere vrouwe vallen voor die gay-asses. Ze hebben verdomme meer juwelen aan dan hun wijf!! kankerklootzakke!
Geeft me goed veel energie om te trainen morgen. Aan al die zwakke k*t wannabees denken terwijl ik mezelf nog een tikkeltje krachtiger maak om ze hun kop van hun rotte zwakke lijfjes te meppen. HHHUUUAAAA
Stelletje wannabee-gangsters
hehe
lekker zieke agressie![]()
--------------------------
SPARTANS, TONIGHT WE DINE IN HELL

Allemaal T-shirtjes van puta madre, scarface, D&G (fake) zwarte jassen met "pels". Ben het KOTS KOTS KOTS beu.
Overal zie je het, zelfs de deftigste clubs komen ze, met hun rotte gucci-bag schoudertasjes. Die manne denken dat ze in een videoclip leven.
Wss allemaal thaibox, 1 maand voor de zomer fitness -> want in die korte tijd zullen ze zeker als opgepompte bodybuilders op het strand in Lorette lopen hoor, kijk maar uit DBB'ers !
RAAAAGHHH
En alllll die lekkere vrouwe vallen voor die gay-asses. Ze hebben verdomme meer juwelen aan dan hun wijf!! kankerklootzakke!
Geeft me goed veel energie om te trainen morgen. Aan al die zwakke k*t wannabees denken terwijl ik mezelf nog een tikkeltje krachtiger maak om ze hun kop van hun rotte zwakke lijfjes te meppen. HHHUUUAAAA
hehe

RAAAAGHHH
hehe