Fitness Seller

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
gheys:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pantomiem speler:

GH guts zijn ook in in frankrijk:
+

wie o wie wilt de k in een c veranderen :p:

OMG OMG OMG :eek2:

jezus christus ...

mr-bean.gif

:roflol: is toch trendy? :roflol:

wtf dit gaat toch echt te ver?

dit gaat nergens meer over.

Grote kans dat als jij nu op dit moment in diezelfde leeftijdscatagorie zat je er aan mee deed, net zoals dat voor velen die dingen als mode en trends volgen belangrijk vind geldt

noem jij dit n trend? dit zijn gewoon,hoe zal ik het noemen,associale mensen die anders zijn dan ons..Als t n trend was dan had je wel zo van die types op tmf of op mtv zien lopen.En ik heb toch nog nooit zoiets gezien op tv.Wat drijft hun hiertoe?Wat bezielt hun? Wie zal het weten,alleen zijzelf...mss een goed thema voor jambers :D Ik snap niet dat zij dat zelf niet inzien hoe belachelijk ze zich maken

waar zijn die gasten met bezig? :gay:
Sommige wijven wil ik wel eens :doggy:

noem jij dit n trend? dit zijn gewoon,hoe zal ik het noemen,associale mensen die anders zijn dan ons..Als t n trend was dan had je wel zo van die types op tmf of op mtv zien lopen.En ik heb toch nog nooit zoiets gezien op tv.Wat drijft hun hiertoe?Wat bezielt hun? Wie zal het weten,alleen zijzelf...mss een goed thema voor jambers :D Ik snap niet dat zij dat zelf niet inzien hoe belachelijk ze zich maken
Werd er zo ook niet gereageerd op de 1e gabbers/gothics/blanke hiphop nepnegers? Weet je nog een paar jaar terug die Thijs in de revu die n*ger wou zijn en door iedereen uitgelachen werd? Zo lopen nu de helft van puberend nederland erbij en vind het normaal.

Het komt allemaal over gewaaid uit amerika het land waar oppervlakkigheid en status voorop staat, waar komt ook alweer hele gezeik omtrent die hotti gasten vandaan? En waaruit de de vergelijkbare superdudes ''look'' ontstaan? Kwestie van tijd dat je het op tmf en mtv zal zien aangezien zij vooral jongeren als kijkers hebben

Het is allemaal het gevolg van een steeds opvlakkeriger (aparter uiterlijk = specialer persoon redenatie) wordende de wereld die daarin steeds meer extreme vertoont

Het is in mijn ogen ook niet anders dan gasten die zo stoer mogelijk proberen te kijken in hun auto die ze aan de buitenkant aangepast hebben om nog meer bekijks te krijgen, dezelfde aandachttrekkerij die eigen nergens op gebaseerd is alleen pakken pubers het anders aan

om het weer een beetje mooi te maken :p

mooi zo jonko

wtf is dat voor pauper tent waar dat soort volk komt
wordt je spontaan agressief van :mad:

Omdat het er gewoon smakelijk uitziet

dit is gewoon te erg. Het is niet leuk meer hier :(

Wat is er precies mooi aan meisjes die met elkaar zoenen alleen om de aandacht te trekken van het soort gasten waar iedereen in dit topic zo'n hekel aan heeft?

wie zegt dat ik dat bedoel dat ik het mooi vind dat die meisjes elkaar kussen ;zie gewoon liever meisjes als die jongens ;)

oh boy....

"Lurch + bril"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven