MuscleMeat

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel bekijken: 13 (12 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
sanca, Bovenlander, enzzo, ivosnivo, Jinsu, Jonko, KukiShu, Man-Mountain, Manny Ribera, patrick83, Santino88, spiertje16

topic loopt weer lekker :D

Omg dit is echt de trend daar:roflol:
Ze dansen ook allemaal hetzelfde
I vote pre emptive nuke strike,voordat dit overwaait

geeft die gast zichzelf nou uppercuts :scratch:
wat een gestoorde ecto :roflol:

whahahaha, ff comment achter gelaten :p

Ik ben serieus bang dat deze trend gaat overslaan naar NL, next thing na jumpstyle en HoTtI StYlOw! :( :sad: ik zie die lui er wel voor aan om dit te gaan doen iig...

Dude vrees niet, eerst zal het naar belgie overwaaien
I pity the belgiums

Ja jonge, sanca jullie zullen er als eerste aan moeten geloven

Wij hebben Jumpen/Skieën en zij hebben "Marjonetten" :D

Noemen ze dat marjonetten in frankrijk den dimi?

nog een mooie gevonden :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ze doen me een beetje denken aan zo'n britse serie met punk-kinderen die zonder ouders alleen op de wereld opgroeien ofzoiets, ik zou zo niet weten hoe die serie heet of hoe het verder ging want vond er geen zak aan en keek het dus ook niet :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk je?
Ik denk het niet hoor, een virus als dit slaat niks over
Maar hey sein me effe als je het daar ook ziet gebeuren :(

Zodra je ineens een topic ziet van opa Jacky in de "post je foto's " sectie waarin hij een gekleurde mohawk heeft, geruite kniekouzen om zn ondarmen heen en geepileerde wenkbrauwen, weet je dat het zover is ;)

Jacky, de echte trendhopper :D

zouden deze mensen zo naar hun werk gaan?? hoe worden ze daar ontvangen dan??hoe moet je met deze mensen converseren? werken ze wel?? zoveel vragen,zo weinig antwoorden....:(

Zodra je ineens een topic ziet van opa Jacky in de "post je foto's " sectie waarin hij een gekleurde mohawk heeft, geruite kniekouzen om zn ondarmen heen en geepileerde wenkbrauwen, weet je dat het zover is ;)

Jacky, de echte trendhopper :D

neej die kniekousen zal ik niet doen haren kleuren been there done that wenkbrouwen epileren neej dat ook niet .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven