XXL Nutrition

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha, oh my ****in' god, ik raak gewoon niet uitgekeken op zijn 'site' :D:D:D Dan is hij straks 55 en nog steeds nederlander. En dan staat er brada en sista love op z'n hand. HOE breezah wil je het hebben.

Ooooh wat baal ik er nou van dat ik ben geband daaro :P

zo'n volje kan je dus alleen in holland vinden he!
ben ik blij in belgie te wonen
btw, zijn zus zou ik wel palen

Psychische hulpverlening is wegbezuinigd zo te zien.

Iemand zou een linkje moeten plaatsen in z'n SupAHdUDes inbox kunnen we hier nog ff lachen als hij zich hier aanmeld.

Volgens mij heb ik net in mijn broek gescheten van het lachen! :roflol:

Was er niet eens een topic over meelopers...

Laat die gast gewoon. Iedereen mag toch zelf weten hoe hij zich voordoet en kleed.

Natuurlijk is dit wel heel Baco-achtig en tegendraads van bodybuilding, maar vind het toch wel frapant dat andere sTen hier op DBB massaal worden uitgekleed.

We hebben zelf acties ondernomen tegen foto's ergens anders plaatsen dan in onze galeries, omdat we dat erg storend vond. En ook op tal van andere fora de vooroordelen veroordeeld die over ons werden verteld.

Erg krom om het dan wel wederzijds te doen.

Hoe denkt zo'n gozer ooit normaal werk te vinden met die tattoo's.

OMG !! wat een lelijke tatoo's en vooral die Brada Sista love :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik dacht voor een sec dat ik een klaplong kreeg

OMG :roflol: wat is dit voor een zwakbegaafde knuppel..? identiteitscrisis?mwah..

Offtopic: Marky ben jij echt 15? Ik vraag me dit al een tijdje af. Zo ja, ga je eens snel naar je leeftijd gedragen dan. Je praat als iemand van 45! :D

Okey, wie stuurt er een link van dit topic naar die gast z'n superdude account? :roflol:

HATeRs Kijk Good!!!!..... mEEr zuL je nIet Te zien KrIjgen Nadat ik Je dE kk In heb GetRapt

???

Ps : Hij heeft wel een beter fysiek dan 90 % van dit forum :P

90% denk ik nou ook weer niet.. dan zou het wel heel triest gesteld zijn op dbb :)

Wat zijn jouw stats, Lijp?

Je WeEt ToCh De RoFsTe MaN, nIe Zo GeK dOeN NaU!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven