MuscleMeat

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zal zon zoon hebben met dergelijke persoonlijkheidsstoornissen

hahaha Infinity lult gewoon door.

er komt geen einde aan dit topic :D

t*ring..

omfg :eek!: ... ik hoop voor hem dat het komt door zuurstoftekort tijdens de bevalling ofzo, want wil je als ouder nu zoiets op je geweten hebben... idd knak...

een n*ger die zich als blanke gedraagt noemen ze een bounty, hoe zouden ze het omgekeerde noemen?

Wigger toch?

:angstig: dat haar doet me denken aan die film something about mary

Brutal personality crisis

hahaha verschrikkelijk :roflol:

Waar je mee omgaat raak je mee besmet hè... dat tuig het land uit en TMF achter de decoder ;)

Hij kan trouwens bijna door voor hotti

Wat een Hotteriaans verschijnsel zeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JuSt mE

Hij kon beter wat minder geld aan zijn tattoo's uitgeven en voor het geld wat ie over houd gordijnen kopen ipv inpakpapier tegen de ramen :roflol: wat een kerel..

http://images.sugababes.nl/user_pics/348/348613_f5a893642a.jpg

JuSt mE

Hij kon beter wat minder geld aan zijn tattoo's uitgeven en voor het geld wat ie over houd gordijnen kopen ipv inpakpapier tegen de ramen :roflol: wat een kerel..

:roflol:

iets zegt me dat hij nog gewoon thuis woont, zijn moeder miranda heet en hij zijn vader niet kent.

zijn moeder gaat gekleed in strakke goudkleurige legging, heeft een gebroken wit servies met een vleugje zalmkleur en een goud randje.

de tafel in huis is een glazen tafel, met aan beiden einden een olifatenkop, de slagtanden houden de glazenplaat op zijn plek.

ze hebben een wit of zalmkleurig lederen bankstel, lamellen voor de ramen, uiteraard samengebonden om een aparte sT te creeeren.

hij is automonteur en zijn zusje is kapster, moeders klust een beetje bij als wietknipster of kapster aan huis.

Aah mensen, dit is toch geweldig.
Hij de aandacht, wij wat te lachen :D
Zo is iedereen gelukkig...

Peace

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven