MuscleMeat

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben aant balen, moet morgenochtend 10 uur op bureau komen voor verhoor en mn maat zit vannacht vast :S

ik wil breezersletjes zien

Laatst bewerkt:
ben aant balen, moet morgenochtend 10 uur op bureau komen voor verhoor en mn maat zit vannacht vast :S

wat er ook gebeurd, van de domme blijven houden en zeker niks toegeven, als de flikken een been hebben om op te staan moet je niet voor een verhoor langsgaan, dan komen ze je mooi met de handboeitjes halen!

5x4bhic.jpg

http://www.superdudes.nl/Mr^59fifty/pics#108994623

:roflol: ik lach me ziek met deze kerel, spijtig dat hij mn posts direct verwijderd :D

haha wat een LOSER
:roflol:

stel je voor dat aliens hem als eerste mens zien, hoe ga je dat uitleggen :roflol:

OMG je weet ze weer goed te vinden. :roflol:

gvd seg

wa een gay losers

en maar denken dat ze Gangsta zijn...

damn, wist niet dat dit topic nog bestond :eek:

Superdudes.nl - MR_Ferdy
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jugo mobsters :eek:

hahaahahahahaaahaahahaaahahahahahahahahahahahahaahahahhaahhaahahhahahahahaahahahahahhahahaha
man man man, dit is een schande voor voormalig "yoegoslavieshe" land. HAHAHAHAH what the ****, ik heb nog nooit zo'n "yoegoslavieshe" jungentjes gezien. Lijken bietje praten zo mouilek.

Hoe dan ook, die kerel ziet er niet uit als een verkapt/"joegoslaaf". Kerel lijkt net een indo ofzo? Erg fout snorretje btw. En wat een mega ecto's. Je zou maar zulke bijnamen hebben. SP-seo? Senseo..

die zien er uit en lijken me inderdaad geen yoegoslaven.

familie van the Jackson 5? The Mac 7s :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven