MuscleMeat

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
btw al meer dan 100k views!!!

Even een vraagje , hoe plakken jullie al die fotos hierin?
Ik wil best wat posten , maar heb geen zin in om al die fotos op me pc te hebben. Stel je voor dat iemand erachter komt :p:D

gewoon rechtermuisknop als je zo'n foto hebt op superdudes dan onderaan klikken op eigenschappen. je krijgt dan een nieuw venstertje. Wat achter de lokatie staat kopieer en plak je dan hierzo. (met behulp van symbool ''plaatje toevoegen'')

gewoon rechtermuisknop als je zo'n foto hebt op superdudes dan onderaan klikken op eigenschappen. je krijgt dan een nieuw venstertje. Wat achter de lokatie staat kopieer en plak je dan hierzo. (met behulp van symbool ''plaatje toevoegen'')

Thx , zal straks eens wat superdudes/babes posten :D

:scratch: dat is totaal nieuw voor mij, ga ik ook eens proberen!

hoe doe jij het dan? toch niet eerst opslaan en via tinyic? dat duurt stuk langer. ;)

haha ik zag gisteren precies eenzelfde dik wijf de metro instappen. inclusief een bakje patat en zich maar afvragen waarom ze zo fat zijn :roflol:

Hahaha geweldig. Ik zie ze ook regelmatig met van die sportdranken lopen terwijl ze de hele dag op hun reet zitten :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee dit kan echt niet, hier moet gewoon echt een licht reflecteren strip op gemonteerd worden.

fat ass cow

Ik hoop zooooo dat ze niet serieus denken dat die foto's lustopwekkend bedoeld zijn :eek:

Ik hoop zooooo dat ze niet serieus denken dat die foto's lustopwekkend bedoeld zijn :eek:

nou... als je een beetje doordenkt....

Wat ik bedoel: dat "ietswatmollerige" vrouwtje ziet er dus zoals ik eerder al zei uit alsof ze der happy meal aan het uitpakken is. Dit kan geassocieerd worden met eten en dus kan het lustopwekkend werken, mensen krijgen honger, zin in een big-mac enzo...

overigens zou ik [met mn "brutal low standards"] dat andere dametje wel eens flink willen anaal/oraal-beuken :verneder:

:hahaha: sanca , ocharme :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:headbang:

hey, dat gaat inderdaad een stuk sneller, nice
en twice as nice omdat die koppen niet meer op springen op mn schermbeveiliging omdat ik ze weer eens vergeet te verwijderen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven