MuscleMeat

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
ahha lols ik sta er ook tusse.. agja boeie niemand weet welke ik ben :D houwe zo ^^ wel vet komisch dit.. wist niet dat mense zich er druk om maakten XD

Nou ik heb 4 weken geen internet gehad en ik kom terug en er zijn volgens mij 75 paginas bij ofzo.... net de laatste 20 gecheckt ofzo maar ik moet mezelf vanavond weer in slaap huilen denk. De wereld bevolking gaat langzaam uitsterven want lijkt wel of 70% van de bevolking gay is.

hoi post even snel dat ik niet meer zoveel post omdat ik nogal druk ben! Over 3 uurtjes examentje maken en daarna misschien weer meer tijd om te spammen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

monsterbicep:roflol:

roflol, durf te wedden dat ie die arm net uit het poepertje van z'n maatje heeft getrokken.

lol, denk dat elk meisje/vrouw op dbb hem wel owned
(Ja, zelfs Mikki! :eek:)

hij traint niet eens hoor , hij heeft die bicep van zichzelf :D

lol, denk dat elk meisje/vrouw op dbb hem wel owned
(Ja, zelfs Mikki! :eek:)

bodypumpen en bodybalance wordt je breed van :sd: maar niet teveel doen, dan wordt je TE breed! en das ook niet mooi, stel je voor de je armen en benen breder worden dan het breezahflesje die je vasthebt bij het uitgaan :eek:

bodypumpen en bodybalance wordt je breed van :sd: maar niet teveel doen, dan wordt je TE breed! en das ook niet mooi, stel je voor de je armen en benen breder worden dan het breezahflesje die je vasthebt bij het uitgaan :eek:

:kiss:

Je baalt gewoon dat ik groter ben dan jou :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

Trots op zichzelf, dat hij alle appeltjes uit de boom heeft geschoten?

check mijn monsterfotoshop skillz
4otln3d.jpg

Laatst bewerkt:
Oh sorry jonkomans :o Had je het tegen Mikki? :D
:aai: ik neem mijn woorden terug ;)

zijn tekst:remco en ik beetjee stoned:roflol: :roflol:

je ligt te huilen van het lachen hiero .. OMG.. :roflol: :janken:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug