- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet wat, we sturen pk eropaf! dan kan die voor ons een onafhankelijk onderzoek verrichten en geven we hem achteraf een paar euro's, is die jongen ook weer blij.
mja de arme jongen wil ook nog eens door een stel australiers in z'n sterretje genomen worden, dus laten wij deze droomwens van dit kansarme joch nou maar sponsoren.wat denk je ervan dat hij ons betaalt, wij verzorgen namelijk een plezierige tijd voor hem, toch ?
mja de arme jongen wil ook nog eens door een stel australiers in z'n sterretje genomen worden, dus laten wij deze droomwens van dit kansarme joch nou maar sponsoren.

Superdudes.nl - =DaNi=LoCo=
gast vind zichzelf wel ubergespierd denk, alleen maar foto's van z'n breezahbody

hoi post even snel dat ik niet meer zoveel post omdat ik nogal druk ben! Over 3 uurtjes examentje maken en daarna misschien weer meer tijd om te spammen!
ook weer zo een twijfelgeval, wat denken jullie, is het een jongen of een meisje?!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik ben er zelf nog niet uit
![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar] 
wilde gok , maar ik denk een meisje ,..... of een jongen met giga gyno !!![]()