Fitness Seller

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey riggard, ik ben me ook even komen moeien :D

wat kom je met je wallah a idioot

die doet nog geen wedstrijden Smilie

maar wees niet bang

Riggard schreef:---ja sure walla walla
wie is je broer dan?---

ze zegt khalid,maar hij is donker en zei nog bleker dan bleek en wannabe thug:rolleyes:

Ik Ben Geen Gangster Maar Kan Zeggen Dat Ik Kom Van De Straat En Ik Heb Dingen Gedaan Waar Ik Liever Niet Over Praat

omg :sd:

hey riggard, ik ben me ook even komen moeien :D
roflol tegen wie zat jij te lullen dan? ik vind niks in die inboxes, alleen dat die la the game en dat dikke wijf met elkaar lullen over hoe ze mij zogenaamd dissen en dat ze vermoeden dat ik aan de roids zit, roflol. echte internethelden, kheb echt een hekel aan dat volk.

roflol tegen wie zat jij te lullen dan? ik vind niks in die inboxes, alleen dat die la the game en dat dikke wijf met elkaar lullen over hoe ze mij zogenaamd dissen en dat ze vermoeden dat ik aan de roids zit, roflol. echte internethelden, kheb echt een hekel aan dat volk.

link please, ik wil meelezen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Monster tricep.

Brutal M$ Paint skills.

omg mijn onderarm is nog groter dan zijn bovenarm :roflol:

dat wijffie zei tegen mij trowens ook dat haar broer naturel was, roflol!

Brutal Hulk imitation.

roflol, the story continues

ey man ben je wannabee n**ga ofzo met je oh brotha en ik stuur niemand op je af :S das onzin maar ik vind het dom van je dat je dat heb gedaan ik heb opgezocht op internet en er staat: Alle persoonlijke bezittingen: fotos en dergelijke mogen NIET zonder toestemming op internet gezet worden...

Riggard schreef:---volwassen gedragen? sorry hoor maar wie begint er nu van ja ik stuur me oom die 10x zo breed is op je af, je stuurt vage vriendinnetjes op me af enzo en je spammed me inbox vol en dan kom uitgerekend jij aan met "volwassen gedragen?"

oh brother... ---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven