AndroidHealthClinic

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die tekst ??

Wie in Nederland met de trein reist, doet dat om tijdens vakanties de grote steden te zien. Maar de grote centraal stations bieden toeristen minder onschuldige pleziertjes: coïtus met prostituees die vaak niet ouder zijn dan zestien jaar. Een op de drie meisjes en bijna meisjes is actief in het coïtustoerisme, dat volgens een deze week gepresenteerd Unicef-rapport explosief is toegenomen.

Zeker 15.000 meisjes, tussen de 12 en 18 jaar jong, verkopen hun lichaam op het station in ruil voor drank, sigaretten en hamburgers. Nog eens 2.000 tot 3.000 meisjes en jongens werken fulltime in de prostitutie in de grote steden.

Wie in Nederland met de trein reist, doet dat om tijdens vakanties de grote steden te zien. Maar de grote centraal stations bieden toeristen minder onschuldige pleziertjes: coïtus met prostituees die vaak niet ouder zijn dan zestien jaar. Een op de drie meisjes en bijna meisjes is actief in het coïtustoerisme, dat volgens een deze week gepresenteerd Unicef-rapport explosief is toegenomen.

Zeker 15.000 meisjes, tussen de 12 en 18 jaar jong, verkopen hun lichaam op het station in ruil voor drank, sigaretten en hamburgers. Nog eens 2.000 tot 3.000 meisjes en jongens werken fulltime in de prostitutie in de grote steden.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Echt fantastisch dit !!

kan iemand mij ff photoshop 8.0 CS sturen?
ik krijg m nergens gedownload.. ik krijg weer zin om te fotosoepen als ik dit zie :D

lo dit topic blijft maar beter en beter worden:)

OMG!! ze reageert eindelijk

Whaha, Nou, Eeuuhhmm.. Kom MaAr Gw0on Een Xtjuuh NaAr De HoLLy SkAtjj Smilie .. Mag Jooee Mieejj DaAr WeL Een Xtjuuh *SCHUREN* iN De RnB-ZaaL Smilie Smilie .. CiAo ciAo Smilie Smilie

Smilie Smilie DuLa Smilie Smilie

flippo123 schreef:---ok,foto is ook een beetje teveel van het goede,ok ander voorstel: we spreken een keer af? Smilie wanneer heb je tijd Smilie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven