Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

he weet je toevoelig waar die middenste n*ger vandaan komt,want hij gelijkt wel erg op die die in mijn gym traint![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
girlpower 
Wie in Nederland met de trein reist, doet dat om tijdens vakanties de grote steden te zien. Maar de grote centraal stations bieden toeristen minder onschuldige pleziertjes: coïtus met prostituees die vaak niet ouder zijn dan zestien jaar. Een op de drie meisjes en bijna meisjes is actief in het coïtustoerisme, dat volgens een deze week gepresenteerd Unicef-rapport explosief is toegenomen.
Zeker 15.000 meisjes, tussen de 12 en 18 jaar jong, verkopen hun lichaam op het station in ruil voor drank, sigaretten en hamburgers. Nog eens 2.000 tot 3.000 meisjes en jongens werken fulltime in de prostitutie in de grote steden.

he weet je toevoelig waar die middenste n*ger vandaan komt,want hij gelijkt wel erg op die die in mijn gym traint![]()
http://www.xseno.nl/userimages/175/175342/d3e299b91025824b265a02cbfb51ed0a.jpg
Goddomme deze gaat wel erg ver. Die zwoele blik ook hubba hubba

kan iemand mij ff photoshop 8.0 CS sturen?
ik krijg m nergens gedownload.. ik krijg weer zin om te fotosoepen als ik dit zie![]()