- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OMG!! ze reageert eindelijk
Whaha, Nou, Eeuuhhmm.. Kom MaAr Gw0on Een Xtjuuh NaAr De HoLLy SkAtjj Smilie .. Mag Jooee Mieejj DaAr WeL Een Xtjuuh *SCHUREN* iN De RnB-ZaaL Smilie Smilie .. CiAo ciAo Smilie Smilie
Smilie Smilie DuLa Smilie Smilie
flippo123 schreef:---ok,foto is ook een beetje teveel van het goede,ok ander voorstel: we spreken een keer af? Smilie wanneer heb je tijd Smilie

ja dat zit ik nu ook te bedenke wat zal ik eens trugsturen,wie weet het?![]()
HeeeeeY SkAtjj.. EindeLuuuK *VAKANTIIEEJJ* !!! [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] .. Eeuuhhmm, SamuuH ChiLLuuH ?? [Afbeelding niet meer beschikbaar] .. Nou, Kom MaAr Een Xtjuuh NaAr De HoLLy, Mag Jooee Miieejj DaAr Wel Een Xtjuuuh *SchureN* iN De RnB-ZaaL [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] .. CiAo ciAo [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
En eric ben je nu weer op minderjarigenprofieltjes aan het kijken? Je moet toch wel echt gaan oppassen hoor![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tsjek zn pistooltje![]()

zeg dat je niet zo van dat subtiele geschuur enzo houd en dat je liever het zware gereedschap gebruikt.wtf ik dacht dat ze alleen met mij wou schuren,valt vies tegen![]()