MuscleMeat

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jan Smit toch ook.

Vroeger toen ik een keertje mijn kop had kaalgeschoren schaamden mijn ouders zich dood voor mij.

Ik vraag me af hoe dat met de ouders zit van die superdudegozerts? Hebben die plaatsvervangende schaamte? Hebben ze zich er al bij neergelegd dat ze zwakstroomvolk op de wereld hebben gezet?

Wie het weet mag het zeggen.

En waar gaan we op vrouwenjacht dan?

En waar gaan we op vrouwenjacht dan?

Morgen gaan we naar antwerpen, maar we vertrekken al 's ochtends dat ga jij nooit redden vanaf de andere kant van NL en daarna is het de jaarwisseling, dus dat gaat hem ook niet worden.

Volgende week kunnen we wel een keer afspreken. Ik wil best naar jou toe komen, maar ben jij al uit de kast? Volgens mij ben je veel te verlegen om tegen je ouders te zeggen dat er een jongen langs komt en om te zeggen dat we samen op vrouwenjacht gaan.

Je hebt nog geen OV toch, maar wel een rijbewijs, dus kom maar naar Tilburg. Hier zijn sowieso toch de leukste vrouwen, die bier drinken :D

Het is nou vakantie, dus ben nu weer even bij mn ouders, ze zullen wel schrikken als ik zeg dat een 'meisje' langskomt die ik ken van een BB site :D

Vroeger toen ik een keertje mijn kop had kaalgeschoren schaamden mijn ouders zich dood voor mij.

Ik vraag me af hoe dat met de ouders zit van die superdudegozerts? Hebben die plaatsvervangende schaamte? Hebben ze zich er al bij neergelegd dat ze zwakstroomvolk op de wereld hebben gezet?

Die ouders zullen wel niet veel slimmer zijn, dus die vinden het ok.

Morgen gaan we naar antwerpen, maar we vertrekken al 's ochtends dat ga jij nooit redden vanaf de andere kant van NL en daarna is het de jaarwisseling, dus dat gaat hem ook niet worden.

Volgende week kunnen we wel een keer afspreken. Ik wil best naar jou toe komen, maar ben jij al uit de kast? Volgens mij ben je veel te verlegen om tegen je ouders te zeggen dat er een jongen langs komt en om te zeggen dat we samen op vrouwenjacht gaan.

Je hebt nog geen OV toch, maar wel een rijbewijs, dus kom maar naar Tilburg. Hier zijn sowieso toch de leukste vrouwen, die bier drinken :D

Het is nou vakantie, dus ben nu weer even bij mn ouders, ze zullen wel schrikken als ik zeg dat een 'meisje' langskomt die ik ken van een BB site :D

Zondag is het pas jaarwisseling. Ik heb geen rijbewijs. En geen OV.

Zondag is het pas jaarwisseling. Ik heb geen rijbewijs. En geen OV.

Jaaaaa hmmm dan weet ik niet of het nog wel iets gaat worden, ik wou je alleen beter leren kennen omdat ik dacht dat je toegang had tot een vet linke wagen...

Dus ik moet afreizen naar het hoge noorden, naar een provincie waar ik de vrouwen waarschijnlijk maar half kan verstaan. Verder moet ik jou op sleeptouw nemen, alle kansloze opdringen mannen van je weghouden zodat jij op je gemak een vrouw kan versieren, en dan moet ik mn vrienden nog uitleggen dat ik niet mee ga stappen omdat ik liever met een vrouw ga...die niet eens op mannen valt. En gezien jouw preutsheid, loop ik ook nog het risico dat je ouders dat nog erger hebben en mij het huis uitwerken met hun vooraad vuurwerk.

Behalve dat jij mij gaat trakteren op zelfgebakken oliebollen, zul je toch nog een beter argument de strijd in moeten gooien wil ik al deze moeite voor je doen.

Haha monster asskissing.

Het is een interessante vraag. Hoe komen we daarachter? Ik denk dat sommige ouders zeker wel met (zelf)moordneigingen rondlopen omdat ze niets durven te vertellen op hun werk over hun kinderen en er zeker niet mee op straat gezien willen worden.

Ze valt op vrouwen IQ :rolleyes:

En als ze wel op mannen viel, dan zou het nog niet tactisch zijn om tegen dr te praten alsof ze een hond is.

Maargoed, misschien moet ik toch maar naar dr gaan endan upload wel een paar filmpjes van een zoenende Mikki met een andere chicks :D

Post die profielen mensen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven