- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
concreet: die jongen heeft het tenminste naar zijn zin
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg Mikki, eigenlijk is dit jou generatie, op 1 of 2 jaar na, maar ik neem aan dat je jezelf er niet mee kunt indentificeren?
Ja dat viel mij ook als eerste op 

Die ouders zullen wel niet veel slimmer zijn, dus die vinden het ok.Vroeger toen ik een keertje mijn kop had kaalgeschoren schaamden mijn ouders zich dood voor mij.
Ik vraag me af hoe dat met de ouders zit van die superdudegozerts? Hebben die plaatsvervangende schaamte? Hebben ze zich er al bij neergelegd dat ze zwakstroomvolk op de wereld hebben gezet?
Wie het weet mag het zeggen.
Morgen gaan we naar antwerpen, maar we vertrekken al 's ochtends dat ga jij nooit redden vanaf de andere kant van NL en daarna is het de jaarwisseling, dus dat gaat hem ook niet worden.
Volgende week kunnen we wel een keer afspreken. Ik wil best naar jou toe komen, maar ben jij al uit de kast? Volgens mij ben je veel te verlegen om tegen je ouders te zeggen dat er een jongen langs komt en om te zeggen dat we samen op vrouwenjacht gaan.
Je hebt nog geen OV toch, maar wel een rijbewijs, dus kom maar naar Tilburg. Hier zijn sowieso toch de leukste vrouwen, die bier drinken
Het is nou vakantie, dus ben nu weer even bij mn ouders, ze zullen wel schrikken als ik zeg dat een 'meisje' langskomt die ik ken van een BB site![]()
Zondag is het pas jaarwisseling. Ik heb geen rijbewijs. En geen OV.
Vroeger toen ik een keertje mijn kop had kaalgeschoren schaamden mijn ouders zich dood voor mij.
Ik vraag me af hoe dat met de ouders zit van die superdudegozerts? Hebben die plaatsvervangende schaamte? Hebben ze zich er al bij neergelegd dat ze zwakstroomvolk op de wereld hebben gezet?
Wie het weet mag het zeggen.