Fitness Seller

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
wel leuk filmpje om te zien

maar eerlijk gezegd vind ik hem in t filmpje niet echt groot ?..

oh oh oh wat zijn we weer jaloers;)

ik zou haar ook nooit aan m'n ouders voorstellen,ze heeft op sommige foto's wel een leuk koppie, lekker gemaakt is ze, lekker dom.

Dat wijffie ken ik. Nou kennen is een groot woord ik ken iemand die haar tijdje genaaid heeft. Kom maar keer naar Tilburg wijs ik wel aan waar je haar kan vinden.

wat een mong*len :whip:

Ze valt op vrouwen IQ :rolleyes:

En als ze wel op mannen viel, dan zou het nog niet tactisch zijn om tegen dr te praten alsof ze een hond is.

Maargoed, misschien moet ik toch maar naar dr gaan endan upload wel een paar filmpjes van een zoenende Mikki met een andere chicks :D

Doe dat maar ja.

Vroeger toen ik een keertje mijn kop had kaalgeschoren schaamden mijn ouders zich dood voor mij.

Ik vraag me af hoe dat met de ouders zit van die superdudegozerts? Hebben die plaatsvervangende schaamte? Hebben ze zich er al bij neergelegd dat ze zwakstroomvolk op de wereld hebben gezet?

Wie het weet mag het zeggen.

Het is een interessante vraag. Hoe komen we daarachter? Ik denk dat sommige ouders zeker wel met (zelf)moordneigingen rondlopen omdat ze niets durven te vertellen op hun werk over hun kinderen en er zeker niet mee op straat gezien willen worden.

Die ouders gaan gewoon meedoen. Kijk maar;

Sugababes.nl - kwante*mama

Kamper piet heb geen kei gave tatoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven