AndroidHealthClinic

Check dit!

Weak as phuck, afgehaakt na 30 seconde globaal lezen :roflol:

cliffnotes?

• Topic Starter Topic Starter
Het is ook alleen voor oprechte mensen. Daarom kon je de 30 seconden niet volhouden.

Zijn conclusie naar een Schepper is onjuist, en bovendien zie ik zo vaak het woord Allah staan, dat ik het verhaal al niet meer serieus kan nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn conclusie naar een Schepper is onjuist, en bovendien zie ik zo vaak het woord Allah staan, dat ik het verhaal al niet meer serieus kan nemen.

Waarom is het onjuist?

Dacht je liever aan een 3delige god?

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 02:17 ----------

Degene die oprecht is leest objectief. Degene die selectief leest, verdoe je tijd niet.

Waarom breaking news?
Waarom in Allahlei?
Waarom post je dit op een forum waar het meerendeel atheistisch is ingesteld?
Waarom is het onjuist?

Dacht je liever aan een 3delige god?

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 02:17 ----------

Degene die oprecht is leest objectief. Degene die selectief leest, verdoe je tijd niet.
Soort bouwpakket van Leen Bakker?

Het is ook alleen voor oprechte mensen. Daarom kon je de 30 seconden niet volhouden.

ad hominem. En ik moet je stuk serieus nemen.

Je punten op pagina 4 :roflol:

Samengevat: het is zo toevallig goed voor leven dat het geen toeval meer kan zijn.

Ooit al eens gedacht dat hier net toevallig leven is omdat het hier zo ideaal is? Confusing cause and effect noemt dat.

Water heeft een perfecte kwaliteit, zonder die kwaliteit is er geen leven mogelijk, hoe is hetmogelijk dat een explosie(oerknal) uit zichzelf orde heeft gebracht en de perfecte combinatiestoffen en kwaliteit heeft gecreëerd voor het bestaan van leven op aarde?

can't understand it, must be God.

Oerknal was trouwens geen explosie, beter inlezen.

Evolutie moet je niet aanzien zoals geloof, de "pure waarheid". Het feit dat er fouten worden gemaakt is net de sterkte van de evolutietheorie: ze is veranderlijk als er nieuw bewijs komt.

Laatst bewerkt:
Zoveel bull shit in de eerste pagina's

Als de aarde maar een héél klein stukje op een andere plek zou zijnzou alles en iedereen verbranden doordat het te dichtbij de zon zou zijn. Als het te ver van dezon zou liggen, zou alles en iedereen bevriezen

Wat is een heel klein stukje? 8km? Er zijn genoeg mensen die de Mount Everest hebben beklommen en niet levend verbrand of bevroren zijn doordat ze te ver weg van de zon waren.

En zo kunnen we nog lang doorgaan. De zeven bovenstaande punten kunnen onmogelijk het resultaat zijn van een explosie die uit het niets is ontstaan. Er kan hiervoor slechts één reden zijn en
dat is…

Want als je iets niet meteen 100% kan verklaren kan het nooit waar zijn en is er een schepper? Waar is het bewijs van je schepper?

Ook is de Koran op de aller-betrouwbaarste manier overgeleverd.
Dat wil zeggen dat het door zoveel mensen is overgeleverd dat het onmogelijk op valsheid gebaseerd kan zijn.

En toch is het dat wanneer jij een verhaal verteld aan 1 iemand en die verteld het door totdat je er 10 hebt gehad, je een hel ander verhaal te horen krijgt. Maar een jaren oud verhaal blijft wel 100% gelijk?

Bijvoorbeeld: We weten dat er in 1953 in Zeeland een overstroming was. Maar de meeste van ons hebbenhet niet meegemaakt. Maar we hebben er wel van gehoord. Als er iemand zou komen en zou beweren dat er nooit een overstroming plaats vond zouden we hem niet eens geloven. We zouden met zekerheidaandringen dat er wel een overstroming was omdat het ons van zoveel verschillende bronnen heeftbereikt. Van alle kanalen, op tv, mensen die het gebied hebben ontvlucht, nakomelingen van de mensendie het hebben ontvlucht, op school, werk, in de geschiedenis boeken enzovoort.

Er is hier genoeg beeld materiaal van en nog steeds mensen die dit hebben mee gemaakt. Ik heb nog geen videos/fotos van een schepper gezien.

De profeet Mohammed leefde een wonderbaarlijk leven. Eén van de vele wonderen van deprofeet is o.a. het splijten van de Maan. Deze volgde nadat de mensen van Mekka deprofeet om een wonder vroegen. Abdullah ibn
Mas’ood heeft overgeleverd: ‘’De maan is in
de tijd van de profeet in twee delen gespleten. Een deel boven de berg en een deeldaaronder. De boodschapper van Allah zei toen: Voorwaar, getuigt (hiervan).
’’
Niet alleen deArabieren waren hier getuigen van, maar de gehele mensheid in die tijd. Om een voorbeeldte noemen Koning van Malabar in India, Chakrawati Farmas was hier ook getuige van (Dit isgedocumenteerd in een oude manuscript in India Office Library, Londen. Referentienummer:Arabisch, 2807, 152-173. Ook waren er vele andere wonderen verricht door de profeet

Dit is maar waar want het staat in de koran? Er zijn hier nergens bewijzen voor.

Maar om te zeggen dat bacterie tot de mensheid één rechte lijn vormen is slechts een basisloze en onbewezen assumptie. Hier bestaattotaal geen bewijs voor. Dus ook
geen
fossielen zoals vele mensen denken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Evolutietheorie

En dit is de definitie van theorie

De evolutionist
F. Appleton gaf in het tijdschrift Weekend toe: „Wij geven
toe dat er grote leemten in het bewijsmateriaal voor de evolutie bestaan. . . . Zelfs een progressief geleerde bereikt het punt waarop hij verklaringen ondeugdelijk vindt en moet toegeven dat hij het niet
werkelijk weet.” Hij voegde hieraan toe: „Ja, de evolutie is slechts een theorie. In evolutie geloven, is derhalve een geloofsdaad.”

theorie
Uitspraak: tejoˈri de -woord (vrouwelijk) theorieën Zelfst. Naamw. leer of regels die de basis vormen van een wetenschap, kunst of techniek. Antoniem: praktijk `In theorie kan het, maar in de praktijk is het nog niet bewezen.` `slagen voor je examen theorie en prakt...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/theorie

Wat betreft het evolueren van apen tot mensen, dit is geen bewezen evolutie maar slechts eenbasisloze assumptie waar totaal geen bewijs voor bestaat. Er werd zelfs beweerd door dedegenen die claimen dat mensen van apen afstammen, dat Afrikanen zoals Ota Benga demissende link waren tussen apen en mensen omdat er geen mensapen fossielen bestaan(Allefossielen zijn vervalst
zoals de ‘piltdown mens, nebraska man, peking man en talloze andereschandalen’
of zijn uitgestorven apensoorten). Ota Benga mocht als gevolg hiervan zijn leven

Mensen en apen hebben de zelfde voorvaderen, ze zijn niet ge evolueerd naar elkaar.

Er zullen nog wel veel meer onwaarheden in staan, maar heb nu geen tijd om alles grondig door te lezen.

Wel las ik een hoop broscience en ongegronde argumenten die al jaren worden gebruikt door gelovigen. Bijvoorbeeld het roepen dat de evoltietheorie maar een theorie is.

Ik verwacht dat TS hierop wel reageert aangezien ik de tijd nam om de tekst te lezen.

wtf_is_this_shit2_RE_73_Million_Sharks_Killed_Every_Year-s468x349-71815.jpg

Doel van het leven: voortplanten en overleven. Al het andere is bijzaak.

Ook is de Koran op de aller-betrouwbaarste manier overgeleverd.
Dat wil zeggen dat het door zoveel mensen is overgeleverd dat het onmogelijk op valsheid gebaseerd kan zijn.

En nochtans heeft, naar mijn informatie, de arabische taal geen medeklinkers en dus bestaan er zoveel interpretaties en vertalingen van de koran.
Hout kan bvb geinterpreteerd worden als haat, dus erg duidelijk is jullie boek niet. En dit argument is waarschijnlijk ook ontstaansredenen van het radicalisme of eerder extremisme.

En als zoveel mensen iets zeggen dan moet het gewoon waar zijn natuurlijk!
sceptical_hippo.jpg

Oja, en religie is voor onstabiele mensen die een bepaald geloof nodig hebben.

O lawd

uhmmm newsflash de evolutie " theorie " is al lang geen theorie meer, want hij is al lang bewezen aan de hand van de DNA sequentie sinds het totale genoom van de mens in kaart is gebracht. En door het aantonen van overerving van eigenschappen en genen binnen generaties van organismen

En ja ik kan het weten, want ik studeer DNA als deel van mijn opleiding ;)

Geloof is voor mensen die of te dom zijn om de feiten te begrijpen, of gewoon onzeker zijn en een houvast nodig hebben in het leven.

Wees er dus klaar voor om als een drager/draagster van de waarheid door het leven te gaan en wees alvast klaar om uw Heer te ontmoeten in een goede staat door de Islamitische geloofsgetuigenisuit te spreken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Post dit volgende keer in de sectie die ervoor bedoeld is. Dan kan ik deze shit mijden.

Terug
Naar boven