MuscleMeat

Check dit!

HOE wil jij uit niets maar dan ook NIETS een knal veroorzaken vertel mij dat is? een vuurwerk knalt toch ook niet uit niets? of een bommetje.

We weten het niet. Er zijn bewijzen voor een dergelijk iets, en de big bang is de vooraanstaande theorie, maar er zijn er ook andere. Vanaf er een theorie beter in het bewijskader past, wordt dat de nieuwe vooraanstaande theorie. Zo ook met de gang van evolutie.

Dat is het leuke aan wetenschap. Er is geen schande om te zeggen dat we iets (nog) niet begrijpen/weten, iets wat een mens nogal eng vindt. Liever dan een fabeltje verzinnen. Het beruchte "There be dragons".

Een soort goddelijke entiteit is ook niet uit te sluiten. Maar er is absoluut 0 bewijs om dat aan te nemen op dit moment.

Laatst bewerkt:
Goede punten, alleen die van mij worden door TS genegeerd.

• Topic Starter Topic Starter
lol, wat een brosince in dat stuk.

Elke hals kan dingen verzinnen en zo kan een christen ook weer zeggen dat de bijbel niet te vervalsen is.

Ik zal het op twee manieren bewijzen;
Het bewijs alleen al dat de bijbel vervalst is, zijn de 354 verschillende soorten bijbels die er zijn. Hoeveel mensen ken jij die de hele bijbel uit hun hoofd kunnen?

En er is maar één soort Koran, daarnaast kennen miljoenen Moslims de hele Koran uit hun hoofd. En 1,5 miljard delen van de Koran uit het hoofd(om mee te bidden). Dus ook al zou iemand de Koran veranderen, het zou nooit geaccepteerd worden omdat alle Moslims die de koran uit het hoofd kennen zouden opmerken. Een Koran uit Nederland en eentje uit Bangladesh is hetzelfde.
Dit is één

De tweede is een neutrale wetenschappelijke onderzoek(door niet-Moslims):
Het instituut voor 'Koranforschung', Universiteit van Munchen(Duitsland) heeft voor een periode van 50 jaar lang een zeer gedetailleerde onderzoek verricht in de 19e eeuw. Het instituut heeft 42.000 complete en incomplete Koran's verzameld uit verschillende tijden en verschillende locaties (inclusief oudste Koran) en 5.000 Bijbel’s uit verschillende tijden en locaties. Het resultaat was dat alle 5.000 Bijbel’s niet identiek waren. En dat er geen enkel variatie was in de onderzochte Koran's, behalve enkele drukfouten. M.a.w. alle 42.000 Koran’s waren identiek hetzelfde. (Dit instituut, de medewerkers van het instituut en vele Koran manuscripten werden helaas verwoest en vermoord in de Tweede wereldoorlog door een bombardement van de geallieerden, een aantal projecten hebben het wel overleefd waaronder dit project). Tot dit conclusie zijn ook vele onderzoekers gekomen waaronder Kenneth Cragg, Schwally en vele andere wetenschappers. Dit feit kan door iedereen bevestigd worden omdat de oudste kopie van de Koran uit de tijd van 'Uthman (de vierde Kalief en metgezel van de Profeet.) te bezichtigen is in de Museum van Tashkent, Uzbekistan. Een replica van dit kopie is te zien in Columbia University Library in de Verenigde Staten. Oude Koran manuscripten uit verschillende tijden en locaties(o.a. beschikbaar in: Library of Congress, Washington. The Chester Beatty Museum, Dublin. London Musuem en vele andere locaties in de Islamitische wereld) zijn vervolgens ook vergeleken met deze oude kopie(1400 jaar oude Koran) en het resultaat was dat het weer identiek hetzelfde was.

Muhammed Hamidullah, Muhammad Rasullullah, Lahore: Idara-e-Islamiat, n.d., p.179

Kenneth Cragg, The Mind of the Qur'an, London: George Allen & Unwin, 1973, p.26 & Schwally, Geschichte des Qorans, Leipzig: Dieterich'sche Verlagsbuchhandlung,1909-38, Vol.2, p.120

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 00:00 ----------

Goede punten, alleen die van mij worden door TS genegeerd.

Ik kom zeker nog op jou terug. Ik vind jou punten zeker sterk, daar wil ik dus zeker op terug komen. Heb aub geduld met mij en ik zal op jou reageren.

Wat is een heel klein stukje? 8km? Er zijn genoeg mensen die de Mount Everest hebben beklommen en niet levend verbrand of bevroren zijn doordat ze te ver weg van de zon waren.
Al zouden we zeggen een aantal km's binnen het universum. Denk je dat dat veel is? En dat heel toevallig de aarde binnen heel het universum de juiste plek heeft gevonden en heel toevallig de aardatmosfeer zo perfect geregeld werd en heel toevallig uit water al het leven kwam? En het toevallig de gevaarlijke stralingen worden gefilterd en heel toevallig de perfecte gassen hebben op aarde om te ademen En en en en...
Het verschil is dat jij nog op aarde bent en binnen de aardatmosfeer. Ik heb het niet over mensen maar de aarde zelf.

Want als je iets niet meteen 100% kan verklaren kan het nooit waar zijn en is er een schepper? Waar is het bewijs van je schepper?
De schepper heeft boodschappers gestuurd. Het leven van de profeet Mohammed is op zich al een bewijs als je zijn leven bestudeerd. (ik kan je wel naar een boek verwijzen) Verder als je ongeveer de eerste 10 of 11 blz's leest. Kom je tot dit conclusie. De Koran is misschien wel de grootste bewijs. Ik wil aan jou vragen hoe de profeet al die zaken moest weten die op bladzijde 8/9 staan vermeld? Die zaken zijn recent pas ontdekt, geen enkele contradictie in de Koran, ook nog eens. Als je het leest zie je wat ik bedoel.

En toch is het dat wanneer jij een verhaal verteld aan 1 iemand en die verteld het door totdat je er 10 hebt gehad, je een hel ander verhaal te horen krijgt. Maar een jaren oud verhaal blijft wel 100% gelijk?
Er is hier genoeg beeld materiaal van en nog steeds mensen die dit hebben mee gemaakt. Ik heb nog geen videos/fotos van een schepper gezien.
De DIRECTE en LETTERLIJKE woorden van onze schepper is overal beschikbaar, check de Koran. Check de geleerden die studenten van studenten zijn tot aan de Profeet die met hem hebben geleefd en al die wonderen, zijn leven enz. hebben gezien.

Dit is maar waar want het staat in de koran? Er zijn hier nergens bewijzen voor.
Als je goed leest, zie je een referentie naar een oude manuscript uit India, waarin Chakrawati Farmas het zelf heeft gezien. Daarnaast hebben alle Arabieren(ook ongelovige Arabieren uit die tijd) het gezien. Ook in Chineze manuscripten staat dit maar ik ken persoonlijk de namen niet van die manuscripten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Evolutietheorie

En dit is de definitie van theorie

theorie
Uitspraak: tejoˈri de -woord (vrouwelijk) theorieën Zelfst. Naamw. leer of regels die de basis vormen van een wetenschap, kunst of techniek. Antoniem: praktijk `In theorie kan het, maar in de praktijk is het nog niet bewezen.` `slagen voor je examen theorie en prakt...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/theorie
In Theorie kan alles, ik kan in theorie ook een robot zijn die nu typt op een toetsenbord. Maar of het klopt is heel iets anders. Daarom is het maar een theorie.

Mensen en apen hebben de zelfde voorvaderen, ze zijn niet ge evolueerd naar elkaar.
Volgens de evolutie theorie van Darwin stammen mensen van apen af. Maar dit is iets wat hij zelf niet kon bewijzen en hij verwachte dat dit bewezen zou worden met ontelbare fossielen. Dit was zijn theorie. Maar dit is op vele fronten gefaald. Niet alleen qua DNA, intellect en andere zaken maar ook is er geen enkele missende link in het fossielen archief. In tegendeel de zogenaamde voorvaderen van de mensheid leefde in de zelfde tijd met elkaar, lol.

Er zullen nog wel veel meer onwaarheden in staan, maar heb nu geen tijd om alles grondig door te lezen.

Wel las ik een hoop broscience en ongegronde argumenten die al jaren worden gebruikt door gelovigen. Bijvoorbeeld het roepen dat de evoltietheorie maar een theorie is.

Ik verwacht dat TS hierop wel reageert aangezien ik de tijd nam om de tekst te lezen.
Niet heel de evolutietheorie is een theorie er zijn ook feiten. Maar daar heeft de Islam ook geen problemen mee, [zie dino's en dat de aarde langer bestaat dan 6000 jaar enz.] Maar het probleem komt kijken wanneer men gaat beweren dat er mensapen bestonden. Wat gewoon zware bull is. Iedereen weet dit ook, neem ik aan.
Ik waardeer daarom jouw post zeker ook! Als je reageert reageer dan inhoudelijk zoals jij doet. Dat vindt ik wel tof van jou. Maar ik hoop ook dat je het document ook echt doorleest zodat je weet waar het over gaat en zo hoef ik mezelf ook niet te herhalen.

Wat een schijttopic.:(

oke pak een wit a4 blaatje en laat hem knallen ga je gang gozer.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 23:04 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Maar dan heb ik een A4 blaadje en de rest van het universum daaromheen. Er bestaat geen "niets" op de manier waar wij het over hebben en we kunnen het dus ook niet isoleren en onderzoeken dus elke opmerking erover is gebaseerd op pseudowetenschap en dat is nou net waar god vaak om de hoek komt kijken.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 06:59 ----------

Haha "check de Koran" het onomstotelijke bewijs voor ts dat de Koran klopt, als je zo blijft denken blijf je zwakzinnig. :roflol:
En dan nog de claims dat mensen geen voorvaderen delen met apen gewoonweg absurd dat er mensen zijn die degelijke Nederlands typen en toch te blind zijn voor de waarheid.

In Theorie kan alles, ik kan in theorie ook een robot zijn die nu typt op een toetsenbord. Maar of het klopt is heel iets anders. Daarom is het maar een theorie.

Het is geen theorie in de zin van het woord zoals jij bedoeld. De zwaartekracht is ook een theorie maar ik zie nog niemand dit onzin noemen en weg vliegen.

Nu kan je zeggen, zwaartekracht voelen we en merken we dus er zijn bewijzen voor. Voor de evolutie geldt het zelfde, er zijn fossielen en rudimenten gevonden.

Volgens de evolutie theorie van Darwin stammen mensen van apen af. Maar dit is iets wat hij zelf niet kon bewijzen en hij verwachte dat dit bewezen zou worden met ontelbare fossielen. Dit was zijn theorie. Maar dit is op vele fronten gefaald. Niet alleen qua DNA, intellect en andere zaken maar ook is er geen enkele missende link in het fossielen archief. In tegendeel de zogenaamde voorvaderen van de mensheid leefde in de zelfde tijd met elkaar, lol. Niet heel de evolutietheorie is een theorie er zijn ook feiten. Maar daar heeft de Islam ook geen problemen mee, [zie dino's en dat de aarde langer bestaat dan 6000 jaar enz.] Maar het probleem komt kijken wanneer men gaat beweren dat er mensapen bestonden. Wat gewoon zware bull is. Iedereen weet dit ook, neem ik aan.
Ik waardeer daarom jouw post zeker ook! Als je reageert reageer dan inhoudelijk zoals jij doet. Dat vindt ik wel tof van jou. Maar ik hoop ook dat je het document ook echt doorleest zodat je weet waar het over gaat en zo hoef ik mezelf ook niet te herhalen.

Ik heb nergens gezegd dat mensen direct van apen afstammen. De voor vaderen van beide soorten stammen van dezelfde soort af. De oermensen die jij bedoeld waren ook mensen en dus een andere soort dan apen. Als je ver genoeg terug gaat zul je zien dat de voorvaderen van onze voorvaderen en misschien nog wel verder, wel hetzelfde waren als die genen van de oerapen.

Toch kunnen we niet zeggen dat de mens van de apen afstamt. Geen van de apen die vandaag de dag leeft, is de voorouder van de mens. Wel delen we met de apen een gemeenschappelijke voorouder. De mensapen zijn onze naaste verwanten in het dierenrijk. Het zijn zogezegd onze neven. Hoe sterk die verwantschap is, blijkt wel uit DNA-onderzoek. Als we het DNA van een mens vergelijken met dat van een chimpansee, dan blijkt 99 % van het DNA hetzelfde te zijn.
De gemeenschappelijke voorouder van de mens en de chimpansee leefde zo'n vijf miljoen jaar geleden. Waarschijnlijk zouden we, als we die voorouder zouden zien, het herkennen als een aap. Typisch menselijke kenmerken, zoals het rechtop lopen en de grote herseninhoud, ontstonden pas nadat onze evolutielijn was afgesplitst van die van de chimpansee.

http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i001106.html

Verschrikkelijk boek is het dat is met geloof als het echt was hete het wel zeker weten en niet geloven.

Al zouden we zeggen een aantal km's binnen het universum. Denk je dat dat veel is? En dat heel toevallig de aarde binnen heel het universum de juiste plek heeft gevonden en heel toevallig de aardatmosfeer zo perfect geregeld werd en heel toevallig uit water al het leven kwam? En het toevallig de gevaarlijke stralingen worden gefilterd en heel toevallig de perfecte gassen hebben op aarde om te ademen En en en en...
Het verschil is dat jij nog op aarde bent en binnen de aardatmosfeer. Ik heb het niet over mensen maar de aarde zelf.

De schepper heeft boodschappers gestuurd. Het leven van de profeet Mohammed is op zich al een bewijs als je zijn leven bestudeerd. (ik kan je wel naar een boek verwijzen) Verder als je ongeveer de eerste 10 of 11 blz's leest. Kom je tot dit conclusie. De Koran is misschien wel de grootste bewijs. Ik wil aan jou vragen hoe de profeet al die zaken moest weten die op bladzijde 8/9 staan vermeld? Die zaken zijn recent pas ontdekt, geen enkele contradictie in de Koran, ook nog eens. Als je het leest zie je wat ik bedoel.

De DIRECTE en LETTERLIJKE woorden van onze schepper is overal beschikbaar, check de Koran. Check de geleerden die studenten van studenten zijn tot aan de Profeet die met hem hebben geleefd en al die wonderen, zijn leven enz. hebben gezien.

Als je goed leest, zie je een referentie naar een oude manuscript uit India, waarin Chakrawati Farmas het zelf heeft gezien. Daarnaast hebben alle Arabieren(ook ongelovige Arabieren uit die tijd) het gezien. Ook in Chineze manuscripten staat dit maar ik ken persoonlijk de namen niet van die manuscripten.

Volgens de evolutie theorie van Darwin stammen mensen van apen af. Maar dit is iets wat hij zelf niet kon bewijzen en hij verwachte dat dit bewezen zou worden met ontelbare fossielen. Dit was zijn theorie. Maar dit is op vele fronten gefaald. Niet alleen qua DNA, intellect en andere zaken maar ook is er geen enkele missende link in het fossielen archief. In tegendeel de zogenaamde voorvaderen van de mensheid leefde in de zelfde tijd met elkaar, lol.

Niet heel de evolutietheorie is een theorie er zijn ook feiten. Maar daar heeft de Islam ook geen problemen mee, [zie dino's en dat de aarde langer bestaat dan 6000 jaar enz.] Maar het probleem komt kijken wanneer men gaat beweren dat er mensapen bestonden. Wat gewoon zware bull is. Iedereen weet dit ook, neem ik aan.

Stop eens met die zever en zet je voetjes eens op de grond .

Als je de clown wilt uithangen , speel een beetje de dorpsidioot voor je ouders .

Iedere nuchtere mens gelooft geen ballen wat je zegt , je weet zelf wat je zegt onzin is .

Ik begrijp niet wat je hier anders nog doet dan hopeloos probeert te trollen in de hoop mensen je grappig vinden .

Ik vind je eerder een mislukte poging tot trollen .

Gewoon nog even vermelden , heb jij ooit al een afbeelding gezien van Mohammed ?

Nee , hoe ga je in godsnaam bewijzen dat hij bestaan heeft , stop met je zever man .

Ik denk dat uw evolutie blijft staan heeft bij de homo erectus .

Het is geen theorie in de zin van het woord zoals jij bedoeld. De zwaartekracht is ook een theorie maar ik zie nog niemand dit onzin noemen en weg vliegen.

Nu kan je zeggen, zwaartekracht voelen we en merken we dus er zijn bewijzen voor. Voor de evolutie geldt het zelfde, er zijn fossielen en rudimenten gevonden.

Ik heb nergens gezegd dat mensen direct van apen afstammen. De voor vaderen van beide soorten stammen van dezelfde soort af. De oermensen die jij bedoeld waren ook mensen en dus een andere soort dan apen. Als je ver genoeg terug gaat zul je zien dat de voorvaderen van onze voorvaderen en misschien nog wel verder, wel hetzelfde waren als die genen van de oerapen.

Toch kunnen we niet zeggen dat de mens van de apen afstamt. Geen van de apen die vandaag de dag leeft, is de voorouder van de mens. Wel delen we met de apen een gemeenschappelijke voorouder. De mensapen zijn onze naaste verwanten in het dierenrijk. Het zijn zogezegd onze neven. Hoe sterk die verwantschap is, blijkt wel uit DNA-onderzoek. Als we het DNA van een mens vergelijken met dat van een chimpansee, dan blijkt 99 % van het DNA hetzelfde te zijn.
De gemeenschappelijke voorouder van de mens en de chimpansee leefde zo'n vijf miljoen jaar geleden. Waarschijnlijk zouden we, als we die voorouder zouden zien, het herkennen als een aap. Typisch menselijke kenmerken, zoals het rechtop lopen en de grote herseninhoud, ontstonden pas nadat onze evolutielijn was afgesplitst van die van de chimpansee.

http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i001106.html
Er zijn NOOIT fossielen gevonden voor de evolutietheorie. Een theorie is niet altijd onzin zoals ik al zei. Gebruik gewoon je verstand en dan kom je erachter. Jij kan niet zien en ook niet voelen en ook niet weten of ik een mens ben. In theorie kan ik van alles zijn. Maar jouw verstand accepteert alleen dat ik een mens ben. Theorieen moet je besturen met gezond verstand.

Beste Bosshogg, macro-evolutie is genetisch zelfs onmogelijk!!

Ik wil ook nog reageren op de mensen die na jou reageerden. Maar om even heel snel nog op jou te reageren. Alles wat jij hier vermeldt heb ik staat in dat document. Neem er de tijd voor en lees het. Een bladzijde per dag voor mijn part. 98%/99% DNA enz. dat staat er allemaal in. De reden waarom ik zeg aap en niet voorouder is omdat die zogenaamde voorouder een aap is en geen mensaap. Kijk ik heb geen behoefte om alles te herhalen als ik het heb opgeschreven, omdat de antwoorden hier daarin staan.

De fossielen van de verschillende soorten ''mensapen'' zijn of apensoorten of gewoon mensen. Dit wordt bewezen in dat documentje.

Ik denk wel dat jij goede intenties hebt, door jouw inhoudelijke reacties en daar houd ik wel van. Kritisch zijn met argumenten en bewijzen vind ik goed. Ik hoop ook dat je de tijd neemt om het eventjes te lezen. 19 pagina's kun je op één luie zondag doen, lol. Het is de moeite waard. En ik hoop ook dat je dan eerlijk de bewijzen gaat vergelijken en ook je verstand gaat gebruiken. Dat documentje is maar een basis het gaat niet eens diep in de stof, dus je moet niet denken ''this is it''.

Maar kan je ook antwoorden op mijn vraag aub.
1. Hoe moest een analfabete man in de 7e eeuw al die dingen weten die pas recent zijn ontdekt?

Op de andere die na jou reageerden kom ik ook terug als ik tijd heb, zeer interessant dit.

Laatst bewerkt:
Maar dan heb ik een A4 blaadje en de rest van het universum daaromheen. Er bestaat geen "niets" op de manier waar wij het over hebben en we kunnen het dus ook niet isoleren en onderzoeken dus elke opmerking erover is gebaseerd op pseudowetenschap en dat is nou net waar god vaak om de hoek komt kijken.

Ik heb een vraag aan jou.. het universum breidt zich uit dat is een welbekende feit. Als iets uitbreidt wat betekent dat?(hoe het is ontstaan). Laat zien dat je het kan lol

Haha "check de Koran" het onomstotelijke bewijs voor ts dat de Koran klopt, als je zo blijft denken blijf je zwakzinnig. :roflol:
En dan nog de claims dat mensen geen voorvaderen delen met apen gewoonweg absurd dat er mensen zijn die degelijke Nederlands typen en toch te blind zijn voor de waarheid.
In dat hele document is de Koran bijna niet gebruikt, slechts rationaliteit en wetenschappelijke bewijzen en uitspraken van topwetenschappers. Maar ik vergeef je want als ik naar je reactie lees kan ik niks anders concluderen behalve dat je het niet hebt gelezen.

Dus jij gelooft dat jouw Surinaamse buurman gewoon nog een ongeëvolueerde semi-aap is die nog moet evolueren in een blanke man?
En jij gelooft dat een aap intellect kan krijgen door te spelen met takken?
En jij praat over achterlijkheid? lol!!!

Als je het document leest zie je dat er geen bewijs is voor macro-evolutie, het is zelfs onmogelijk. Ik hoop dat je eerlijk bent met jezelf en het ook zal lezen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:29 ----------

لا إله إلا الله محمد رسول الله.
wordt perfect uitgelegd netjes man.
Doe geen moeite gozer allemaal atheiste hiero bereik je niks mee.
We just need to respect them niet vergeten niemand is verplicht om in islam te geloven.

Haha baaraka Allahu feek a broeder.

Haha zo ie zo, maar ik gun deze mensen gewoon de waarheid. Zowel wetenschappelijk, spiritueel, rationeel en wat niet hebben ze niks om op te staan.. als je de meesten hier onzinnig ziet reageren(op een paar na) kan ik alleen meer huilen voor hun onwetendheid/koppigheid of lachen om de achterlijkheid. Ik gun deze mensen echt de waarheid.

Ik heb een vraag aan jou.. het universum breidt zich uit dat is een welbekende feit. Als iets uitbreidt wat betekent dat?(hoe het is ontstaan). Laat zien dat je het kan lol

In dat hele document is de Koran bijna niet gebruikt, slechts rationaliteit en wetenschappelijke bewijzen en uitspraken van topwetenschappers. Maar ik vergeef je want als ik naar je reactie lees kan ik niks anders concluderen behalve dat je het niet hebt gelezen.

Dus jij gelooft dat jouw Surinaamse buurman gewoon nog een ongeëvolueerde semi-aap is die nog moet evolueren in een blanke man?

Als je het document leest zie je dat er geen bewijs is voor macro-evolutie, het is zelfs onmogelijk. Ik hoop dat je eerlijk bent met jezelf en het ook zal lezen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:29 ----------

Haha baaraka Allahu feek a broeder.

Haha zo ie zo, maar ik gun deze mensen gewoon de waarheid. Zowel wetenschappelijk, spiritueel, rationeel en wat niet hebben ze niks om op te staan.. als je de meesten hier onzinnig ziet reageren(op een paar na) kan ik alleen meer huilen voor hun onwetendheid/koppigheid of lachen om de achterlijkheid. Ik gun deze mensen echt de waarheid.

Jij bent hier de onwetende, denk jij nu echt dat jou godsdienst, jou god de enige is? Wat maakt die van jou oh zo superieur? Je beseft toch (of niet maar dan ben je gewoon blind) dat alle godsdiensten 1) op elkaar lijken en 2) altijd op hetzelfde neerkomen?

Iedereen kan inzien dat er iets 'meer' is, maar waarom is jou 'meer' het enige correcte? Ik lust graag spaghetti, en jij niet (een voorbeeld!), maakt dat mij meer dan jou omdat ik wel spaghetti lust?
Dus ik geloof niet in wat jij zegt, dat maakt jou zeker niet meer dan mij.

Dat maakt mij ook niet onwetend of koppig, dat maakt mij een realist.

Jij maakt de claim dat jij weet hoe alles in elkaar zit, je presenteert vervolgens "god" / de Koran als bewijs en als mensen vragen naar wetenschappelijk of feitelijk bewijs zeg je dingen als
"de Koran is het bewijs zelf" of "het leven van Mohammed is het bewijs zelf"
en dan probeer je ook nog wat te draaien met een paar ruim te interpreteren zinnen,
sorry je kunt niet zeggen de Koran klopt omdat het in de Koran staat en nee er staan geen dingen in die mensen toen nog niet konden weten.
Ook hoef ik niets te bewijzen want jij maakt de claim dus de bewijslast ligt bij jou en die claim kun je niet hard maken en daar houd die discussie op, ik ben compleet comfortabel om te zeggen dat ik niets met zekerheid weet over vraagstukken als; "hoe is alles begonnen?".

Alles aan dat document wijst op het niet rationeel denken, een rationeel denkend persoon kan in deze tijd geen aanhanger van de Koran zijn als hij alle kanten goed heeft bestudeerd.

Moet je toch eens even quoten waar ik dat heb gezegd want deze onzin verzin je zelf.

Hier ga ik niet eens over discussiëren, evolutie is een bewezen feit.
Ik begrijp best dat jij dat ontkent aangezien je geloof daar niets over vermeld en maling hebben aan bewijs is voor gelovigen in deze tijd meer regel dan uitzondering.

Ik ben nog niet overtuigd, ik zou dit bij Killy moeten verifiëren.

Dat men uberhaupt nog wil discussiëren met TS , overduidelijk dat het een troll is .

Maar kan je ook antwoorden op mijn vraag aub.
1. Hoe moest een analfabete man in de 7e eeuw al die dingen weten die pas recent zijn ontdekt?

geef eens een paar voorbeelden, waar het zwart op wit staat, zonder je eigen interpretatie eraan te geven.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 13:49 ----------

Dat men uberhaupt nog wil discussiëren met TS , overduidelijk dat het een troll is .

ik weet niet, hij maakt dezelfde flaters als de gemiddelde gelovige.

Terug
Naar boven