XXL Nutrition

check hem lachen die Kimbo

Ik neem aan dat je kimbo niet persoonlijk kent dus je hebt eigenlijk helemaal geen recht om hem niet te mogen. Je kent hem alleen van zijn video's. Stel dat die kerel nou superaardig is(dat is ie ook volgens bas rutten:D), zou je hem dan ook niet mogen?
"geen recht" wtf :D als zijn kop hem niet aanstaat of hij vind hem een arrogante kwal moet hij toch zelf weten.. alsof je iemand persoonlijk moet kennen daarvoor.

btw waar is zijn nek?

Laatst bewerkt:
"geen recht" wtf :D als zijn kop hem niet aanstaat of hij vind hem een arrogante kwal moet hij toch zelf weten.. alsof je iemand persoonlijk moet kennen daarvoor.

btw waar is zijn nek?

Tuurlijk, dat is toch hartstikke logisch. Je kunt niet oordelen over iemand zonder dat je hem kent. Ik kan jou toch ook niet beginnen te haten alleen omdat je mijn post hebt geciteerd.

hij kan hem toch van tv of filmpjes kennen?

dan mag zeker ook niemand een mening hebben over joran bijvoorbeeld? of politica of bn'ers. die ken je toch ook niet persoonlijk

je kunt wel een mening vormen over iemand, maar je kunt niet iemand niet mogen vanwege zijn uiterlijk. Er zit wel een verschil in tussen iemand niet mogen vanwege zijn uiterlijk en iemand niet mogen vanwege zijn daden. Ik bedoel hier niet mee dat juniormob een racist is en dat hij kimbo niet mag vanwege dat hij zwart is, vat het alsjeblieft niet zo op. Als je een hekel hebt aan joran van de sloot kan ik dat wel begrijpen, omdat hij waarschijnlijk iets heel fouts heeft begaan. Maar ik zie niks fouts in een mma-vechter.

En sinds wanneer vecht Joran van der Sloot MMA? Ik heb btw ook een hekel aan Kimbo omdat het een n*ger is, maar dat terzijde.

Terug
Naar boven