AndroidHealthClinic

check it mijn massa dieet

roxxe zei:
ge gaat dat weer uitschijten "dawg3", eet es wat meer vast voedsel, shakes zijn geen voedsel, damn 63kg, 'k weeg het dubbele ???

K snap jou punt niet echt hoor? Wat is er mis met 63 kg. We moeten toch allemaal ergens beginnen :rolleyes:

broeder waarom in hemelsnaam 250 gram eiwit?? dat ik eet met mun 95 kg en dat is al te veel eigelijk!

niet meer dan 2...op zun hoogst 2,5x vet vrije massa.

egt, doekoes, slegt, idd en gebrek aan leestekens en dergelijken.

Ontzettend offtopic dus schiet me neer maar

wat is er in hemelsnaam met het hbo aan de hand ???

• Topic Starter Topic Starter
zo vandaag voor het eerst weer getraind!

- 12 uur wakker
- kom brinta met 1 eetlepel slaolie naar binnen gewerkt
- 1 uur bus naar fitness
- half 2 fitness

borst:
flat dumbbell press 8x10, 8x12, 8x14, 5x16 failure
direct met 10 kilo erachteraan nog 8 reps gedaan
direct schuin dumbbell press licht gewicht 4x, flyes schuin 4x

schouders:
8x6,8x7,8x8,8x5 burnout set, 4x5 per arm voor lichaam omhoog tillen

triceps:
8x15,8x15,8x20,8x15 burnout

abs:
3x15

- kwart over 2 klaar
- grote shake besteld (2 maatscheppen over de rand gevuld van 25 g, 60 g poeder, is 48 g eiwit), opgezopen en aangelengd met water spul was megadik
- naar winkelcentrum omdat ik moest wachten op de bus
- bij albert heijn twee blikken tonijn in olie gehaald en een bakje magere kwark
- voor ik mijn bus had, nog twee kiploempias gevreten
- 4 uur thuis, 4 bruine boterhammen met 1 uitgelekt blikje tonijn opgevreten, dit was droger dan verwacht, echt wennen aan brood (voortaan sausje op die gore tonijn ofzo en boter op me brood om minder droog te maken)
- half 6 eet ik normaal maar dat ging ik niet trekken, dus geslapen van 5 tot 7
- 7 uur nog steeds vol gevoel, net iets meer dan 1/3 bord van me avondeten op
- water gezopen, nog voller gevoel
- straks rest van me bord opeten en 11 uur pitten
- morgen squatten!

dit is moeilijker dan ik dacht, constant vol gevoel van het eten, dacht dat ik meer zou pissen maar er zit zo veel in mijn maag dat dit opgehouden wordt ofzo crap!

morgen weer een dag!

zoooww!

- wakker om 8 uur
- brinta met eetlepel zonnebloemolie geragd
- half tien fitness

opwarmsets squat in smith machine, daarna 8x55,8x65,8x69,8x71 heerlijk!
beste oefening ooit

daarna leg extension 8x65,8x70,8x70

daarna 3x15 abs

daarna 8x16,8x18,8x20 shrugs

- shake genuttigd op sportschool
- thuis gekomen en me kwarkshake al voorbereid voor vanmiddag
- zometeen 4 boterhammen met tonijn (nu toevoeging zout, peper, uien, mayo, mosterd)
- eerst maar s ff douchen

loving this shit!

je gaat er terug aan beginnen zeg je...een massadieet....zal je moeten teleurstellen want van dat eten ga je er niet komen denk ik...integendeel scherper komen...zoveel cal dat eet ik de 2de laatste week voor mijn wedstrijd.... vind dat er veeeeeeeel te weinig suiker inzitten.....print dat nu toch eens in jullie kopje...om beer te worden moet je veel en gezond eten !!!!!
even een voorbeeld op mezelf...
ikzelf zit nu op 5800cal en ik ben vorige week met 1,3%vet gezakt...sta nu op maar 6% meer en dat is te weinig om spiertjes aan te komen... ik zou zeker naar 8% moeten gaan ....dus nog meer eten...1 probleem, er gaat gewoon niet meer meer in..... als het volgende week niet beter is moet ik elke dag bij mc donnalds... doe dat niet graag maar het moet nu eenmaal om mijn vet omhoog te krijgen.
je weet wat je te doen staat kerel......meer SUIKERS want dat hebben je spieren nodig, anders ga je eiwitten beginnen verbranden en daar komt niet veel energie uit... laatstaan dat je dan nog gaat bijkomen...
ETEN ETEN ETEN !!!!!!

5800 :eek:

gholy shit!

bulker zei:
ikzelf zit nu op 5800cal en ik ben vorige week met 1,3%vet gezakt...sta nu op maar 6% meer en dat is te weinig om spiertjes aan te komen... ik zou zeker naar 8% moeten gaan ....dus nog meer eten...1 probleem, er gaat gewoon niet meer meer in..... als het volgende week niet beter is moet ik elke dag bij mc donnalds... doe dat niet graag maar het moet nu eenmaal om mijn vet omhoog te krijgen.
je weet wat je te doen staat kerel......meer SUIKERS want dat hebben je spieren nodig, anders ga je eiwitten beginnen verbranden en daar komt niet veel energie uit... laatstaan dat je dan nog gaat bijkomen...
ETEN ETEN ETEN !!!!!!

Wat een mazzelaar! :D

Maarre.. suikers? Ik neem aan dat je complexe koolhydraten bedoelt?

inderdaad dat is het juiste woord

en waar zitten die suikers in dan :P? (noem product, koop ik et morgen:))

Terug
Naar boven