MuscleMeat

Check it out!!(Kuurschema)

Johannesz zei:
Neem als ontbijt 1) 300gr havermout met 350ml magere/halvolle melk gezoet met een
flinke eetlepel suiker.
2
Zou het maar gewoon bij havermout laten,en 300gram ?? 100 is meer dan genoeg!!

havermout is zeker beter, maar ik wil toch wel een beetje afwisseling in mn eetschama hebben en niet elke dag hetzelfde eten. En 300 is zeker veel krijg ik nooit weg

Groenten & fruit vind Rob Ammersdorfer totaal niet belangrijk???

Eet ik ook (bijna) nooit...ik ben niet echt overtuigd dat je voordeel kan hebben aan groenten..
Fruit ik regelmatig...maar alleen sinaasappels en bananen

Amxerxes zei:
Groenten & fruit vind Rob Ammersdorfer totaal niet belangrijk???

ik weet niet hoe jullie je rijst aardappel en spaghetti eten, maar zonder groente vind ik het vaak niet eens zo lekker. Bij de rijst heerlijk zelfgemaakte tjap tjoy en aardappelen een champignonroomsaus met biefstuk.
Fruit ook alleen banaan of Mango
Maar dit soort dingen moet je iig niet te veel eten, omdat het niet heel erg prestatiebevorderend is.

je hebt zeker tijd genoeg, ik eet mn pasta gewoon met een beetje pastasaus is zo klaar en niet vies ook

Je lichaam is niet alleen bezig met het bouwen van massa hoor!

Groente en fruit hoort er gewoon bij.

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk eet ik verse groenten en fruit. Ik heb globaal mijn eetschema opgeschreven. Ik wist niet dat iedereen hier een mierenneuker was en op kleine details lette :D

Jizzmaster zei:
Tuurlijk eet ik verse groenten en fruit. Ik heb globaal mijn eetschema opgeschreven. Ik wist niet dat iedereen hier een mierenneuker was en op kleine details lette :D

je wilt toch goed advies hebben? dan moet je niet lopen zeiken als we commentaar hebben. we doen het om jouw te helpen, wij worden er niet groter van hoor ;)

Jizzmaster zei:
Ik ga volgend weekend naar de Dutch Grand Prix in Amsterdam om inspiratie op te doen :cool: De week erna ga ik weer beginnen. Mijn kuur ziet er als volgt uit:
Je gaat naar de Dutch GP om inspiratie op te doen voor een nieuwe kuur!?
Vertel me aub dat ik dat verkeerd begrijp…… :suicide:

Zoals de meesten hier al zeiden: schuif je nakuur naar achteren ivm de halfwaarde tijden van de gebruikte goodies. En je zou kunnen overwegen om dbol in de eerste 4 weken te nemen bij wijze van kickstart.

Oh nee, je wilt er niks meer bij kopen zeg je. Euh, dan verkoop je de proviron weer en koop je daar dbol voor terug. :D

Terug
Naar boven