AndroidHealthClinic

Check up (advies) op mijn Schema

22Roy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
72kg
Hoi,

Ik train al jaren maar sinds 1,5 a 2 jaar wat serieuzer en altijd 3 x per week.
Nu is mijn doel om een stuk droger te worden en daarom voer ik ook 3 tot 4 keer per week cardio uit na mijn training (20 tot 30 minuten).

Mijn huidige schema ziet er als volgt uit en ik zou graag wat tips of adviezen van jullie willen aannemen, mocht ik dit kunnen verbeteren:

Borst
Bench Press
Inclince Press
Dumbbell Pullover

Biceps
Barbell Curl
Dumbbell Incline Curl
Cable Curl

Rug
Cable Pull Down
Dumbbell Row
Pull ups

Triceps
Triceps cable press down
Barbell Lying Triceps Extension
Dippen

Schouders
Dumbbell Shoulder Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Upright Row

Ik voer eigenlijk altijd 3 setjes uit met 10 - 8 - 6 herhalingen.

Alvast bedankt voor jullie feedback!

Groeten,

Roy

heb jij geen benen?

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha :) begreep het grapje hoor ;)

Benen trainde ik eigenlijk niet apart omdat ik 3 x per week hardloop maar het is dus verstandig om dit alsnog erbij te doen?
Buik train ik ook altijd tussen 2 spiergroepen in. 2 oefeningen tussen borst en biceps en hetzelfde bij rug en triceps en wanneer ik me schouders train.

Vinden jullie 3 oefeningen per spiergroep goed?