Fitness Seller

Check voor cut schema

bjorn015

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik ben momenteel in de cut, maar ben niet helemaal zeker van m'n zaak of ik de goede voeding heb. Ik wil niet het liefst geen spiermassa verliezen en alleen vet.

Stats:
Lichaamsgewicht: 91 KG
Vet percentage: 13,2 %
BMR: 3180 kcal

Ik doe 4 keer in de week 40 minuten cardio waar ik ca 450 kcal mee verbrand. M'n doel is om rond de 10 % uit te komen zo rond eind augustus.

Wat niet in m'n voeding schema vermeld staat is m'n drinken. Ik drink in de ochtend 1 kop koffie met een zoetje en voor de rest drink ik heel de dag door water. Zouden jullie mijn voeding kunnen reviewen en kijken wat ik hier eventueel aan kan verbeteren?

Bijlagen

Je hebt veel maaltijden. Ik zou als ik jou was 4-5 maaltijden per dag doen in plaats van 7-8. Daarnaast is het niet nodig om whey te nemen voordat je gaat slapen. Gooi die whey bij je postworkout (creatine).

Je zit ook erg hoog in koolhydraten. Vervang al je yoghurt met magere kwark. Dan kom je ook meteen lager in je kcals. Als je BMR daadwerkelijk 3180 kcal is zal je zeker moeten droppen naar 2600-2700 kcal per dag.

Als laatste punt:
Als je geen spieren wil verliezen zal je toch echt aan krachttraining moeten doen

• Topic Starter Topic Starter
Je zit ook erg hoog in koolhydraten. Vervang al je yoghurt met magere kwark. Dan kom je ook meteen lager in je kcals. Als je BMR daadwerkelijk 3180 kcal is zal je zeker moeten droppen naar 2600-2700 kcal per dag.

Train 5 keer in de week dus heb intensiteit factor 1,55 genomen. Ik haal met cardio ook al 400 a 450 kcal eraf 4 keer in de week, dat is de reden waarom ik niet zo heel laag met voeding ben gaan zitten. Ik ga in ieder geval de yoghurt voor magere kwark vervangen.

Als laatste punt:
Als je geen spieren wil verliezen zal je toch echt aan krachttraining moeten doen

Kracht training doe ik ook zeker erbij. Ik doe een 5 daagse split, dit heb ik allemaal goed op een rij en maak nog steeds goede gains.

Verder heb ik niet veel op je schema aan te merken.
Vind wel dat je erg hoog in koolhydraten zit.

Van mij mag er in een goed cutdieet ook wel een stuk meer groenten zitten

Terug
Naar boven