XXL Nutrition

Chemtrails

Ze doen dat toch om ons in toom te houden?

Als ze dat niet doen dan groeien we allemaal uit tot brutal monster beasts.

Ronnie en Jay betalen goud geld aan de vliegtuig maatschappijen om deze antigroei stoffen te sproeien.

Zelf hebben ze een geheim middeltje waardoor zij niet benadeeld worden door deze "chemtrails".

Maar dat wist toch iedereen al?

• Topic Starter Topic Starter
Welke hoop? :rolleyes:

Nee, leg uit !!!
Wat heeft mijn opleiding te maken met hoe ik in het leven sta?

Ik denk dat je niet al te snugger overkomt met dat zweverige gedoe.

Jij, en die zich voelen aangesproken !, zijn niet snugger door te denken dat philosofen en spirituele mensen niet snugger zijn. :D

Jij, en die zich voelen aangesproken !, zijn niet snugger door te denken dat philosofen en spirituele mensen niet snugger zijn. :D

philosofen? Is dat hetzelfde als een filosoof? Hoe dan ook... het maakt mij geen zak uit. Mensen zijn echt sneu als ze denken dat er chemicalien in de lucht worden gespoten om mensen ziek te maken.

Apart dat mensen bij het horen van het woord "chemtrail" gelijk hun mening klaar hebben. Lekker makkelijk om dit alles belachelijk te maken.

Persoonlijk heb ik geen idee wat er hier nou aan de hand is. Je zou haast denken dat de trails bewust worden gemaakt als je het materiaal bekijkt. Vind het lastig om op basis van de beschikbare info een mening te vormen.

Dat er een stel maffo's zijn die bewust of onbewust met de meest bizare theorien komen maakt het er niet makkelijker op. Ik vind het goed om sceptisch te blijven, doch alle opties open te houden.

Hopelijk komt er snel opheldering over dit onderwerp in de algemene media.

Te lui om er zelf een betoog over te schrijven :

Laten we er vanuit gaan dat er inderdaad op grootschalige manier machten aan het werk zijn die vanuit vliegtuigen heimelijk bepaalde stoffen over onze hoofden uitstort. Een dergelijke operatie vereist nogal wat voorbereidingen, ik zal er een paar noemen;
1) vliegtuigen moeten worden uitgerust met opslagtanks en eventueel een sproei installaties.
2) er moet personeel zijn om de vliegtuigen te bevoorraden.
3) er moeten opslagruimte zijn waar de chemische stof wordt opgeslagen.
4) controlesystemen (douane, brandweer, verladers, NVNL en dergelijke) moeten worden omzeild.
5) transport van en naar luchthavens van de chemicaliën.

Grenswetenschap.nl - [ Bye bye Chemtrail ]

Grenswetenschap.nl - [ Hello Chemtrails ]

philosofen? Is dat hetzelfde als een filosoof? Hoe dan ook... het maakt mij geen zak uit. Mensen zijn echt sneu als ze denken dat er chemicalien in de lucht worden gespoten om mensen ziek te maken.

Hoeft niet perse te zijn om mensen ziek te maken.
Terwijl de media allerlei doemverhalen over het milieu brengen, sluit de wereld de ogen voor chemtrails.
Volgens een groeiende groep onderzoekers is dit een geheim milieuwapen van de NAVO, met als doel de ozonlaag te dichten.
Er zouden echter niet mis te verstane bijwerkingen optreden: enorme schade aan volksgezondheid en – hoe frappant! – het milieu.

Is er nou wel of geen complot.

Ik denk dat er wel degelijk een complot is.
Misschien is dit complot ongewild maar lieden zoals Teuben en trawanten dumpen met hun beweringen dagelijks angst boven ons uit.
En daarmee spelen ze mee de echte machtselite in de kaart die al duizenden jaren lang het verdeel-en-heers-principe hanteren.

Angst voor het Oostblok, angst voor zogenaamde virussen, angst voor terroristen en angst voor moslims.
Angst is de perfecte bliksemafleider om het oog van het publiek af te leiden van zaken die er wel toe doen.
Als men te potentieel vrije geesten zoals die van Teuben kan bezig laten houden met nachtmerries kijken ze niet naar iets anders.
Als er al een complot is dan is dat de essentie.

Denk vrij en denk zelfstandig.

Die man spreekt zichzelf tegen.
Als je vrij en zelfstandig kan denken dan heb je ook geen angst !

Verdoe je tijd maar niet met dit soort teksten als je toch niet doorhebt waar de schrijver op doelt.

Ban hem nou eens een keertje!

Verdoe je tijd maar niet met dit soort teksten als je toch niet doorhebt waar de schrijver op doelt.

Hij kan er ook niks aan doen EricR.:( Kijk met sommige dingen waar Musclebear mee komt aanzetten klinken volkomen belachelijk, maar je weet nooit helemaal zeker of ze wel zo belachelijk zijn.
Overheden hebben in het verlden nare dingen gedaan en nog steeds.

Terug
Naar boven