MuscleMeat

Geloof jij in Chemtrails?

Peiling Peiling Geloof jij in Chemtrails?

• Totaal stemmers
    53
  • Topic Starter Topic Starter

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:, wist niet dat het zo erg gesteld was met hem, lijkt er op dat hij duidelijk een deel van z'n verstand verloren heeft met de jaren en soms niet meer echt realistisch kan denken. Onbegrijpelijk gewoon ook hoe zo'n muzikaal genie jehova getuige kan zijn.

Hopelijk worden die 50 dvd's en z'n honderden onuitgebrachte songs die nog in z'n kluis liggen toch nog ooit released.

dit is zon topic waar de post nummers van op de eerste paginas in het algemeen groter zijn dan het iq van de ts.

:roflol:, dus je bent een gelover?

Laatst bewerkt:
ja,laatst nog n interessant artikel erover gelezen in de humo van n professor die er ons voor waarschuwt,over de gevaarlijke gevolgen ervan, en de regering die er niks aandoet , dikke rotzooi is het

http://www.youtube.com/watch?v=YPJA1ctS4S8

:roflol:

Het is gewoon een natuurkundig en chemisch verklaarbaar effect.

ja,laatst nog n interessant artikel erover gelezen in de humo van n professor die er ons voor waarschuwt,over de gevaarlijke gevolgen ervan, en de regering die er niks aandoet , dikke rotzooi is het

http://www.youtube.com/watch?v=YPJA1ctS4S8
Mooie wolken in dat filmpje.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

:roflol:

Het is gewoon een natuurkundig en chemisch verklaarbaar effect.
Er is een verschil tussen een chemtrail en een contrail.

Een contrail is gewoon een condensatie spoor. En chemtrail is een wolk die erop lijkt maar die vol met chemicaliën zit.

Ik zeg niks, staats geheim.

OMG en dan gaat Apfelstrudel ook nog het verschil uitleggen tussen een chem en een contrail. Viel me nog mee dat het zo lang duurde voordat het begrip 'contrail' voorbij kwam.

pfffff jullie weten ook echt niets he.......

dat zijn gewoon sporen om de weg naar huis terug te kunnen vinden vergelijk ze maar met de beroemde broodkruimels van Hans en Grietje of was dat van Klein Duimpje eeeuuuhhhh maakt niet uit maar dat is het dus...

Hehe, ik heb op de middelbare school een jongen in de klas gehad. En die was er heilig van overtuigd dat die zooi in de lucht er voor zorgt dat we niet goed na kunnen denken en daarom niet in opstand komen tegen de regering. Die chap spoorde niet.

De oma van een vriend van mij is overleden aan chemtrails.

True story.

double-facepalm.jpg

seriously... dat mensen hier helemaal in geloven en amper hun huis uitkomen zeg :D

Corleoné kan weer niet van de paddo s afblijven

OMG en dan gaat Apfelstrudel ook nog het verschil uitleggen tussen een chem en een contrail. Viel me nog mee dat het zo lang duurde voordat het begrip 'contrail' voorbij kwam.
OMG vind je het gek aangezien sommige mensen hier niet eens het verschil weten.
Ik geloof er trouwens niet in, ik legde gewoon de definitie van het woord uit.

het heeft natuurlijk niks met complottheorieen te maken, er zit gewoon zoveel zooi in die brandstof,kerosine, dat ons hele klimaat naar de kloten helpt ,meer niet ,natuurlijk bestaan ze

Terug
Naar boven