AndroidHealthClinic

Chewie returns....

Bezoekers in dit topic

sterke training man damn
 
thnx ben erg content met me rack pull...**** hey als ik nu nog geen 240pull ...:/
 
nice squat filmpje!
 
UB

Benchpress
20xbaar
12x40
8x60
5x80
3x100
3x120
3x140
3x150 (PRRRRR)

2-board
2x150
4x140
3x140

3-board
4x140
3x150
1x160(2th hard fail!!!)

Seat pin press (pin17 = net onder kin)
6x60
3x80
4x80
3x80
6x70
3x70
6x60

Floor lockout, rom iets meer dan 20cm(zonder rust, alleen om gewicht te laden)
10x60 --> 3x100 --> 2x140 (3e rep kwam 10cm omhoog en bleef daar zweven)

skulls
10x26
6x46


Decline sit ups
20x
15x15kg
15x20kg

Opmerking
Bench pr is lekker(iets wat butt lifting tho)
2 en 3 board daar ligt me dode punt...2e rep 160kg heeft me verwond. Pins stonden net te laag moest de baar laten zakken op me board en hoorde daar het hout kraken, tijdens het naar beneden schuiven van het gewicht poorde het hout in me dij en heb daar nu een cm2 bloedblaar ofzo :P
Die floor lockouts gingen nergens meer over was op! Lag me kant op mekop bij die 3e rep van die 140 en die ging nergens meer naar toe.
Skulls om af te maken...zonder pijn iig :)
 
gaat goed man!!:D
 
Damn 3x150, NAISE!
 
AM training (1130 tot 1315 ofzo)

Full squat
8xbaar
8x40
8x60
6x80
6x100
4x120
5x140
4x160 (filmpje)
4x160
4x160

Box Squat(parallel)
3x2x100
3x2x120
3x2x110

Bench (pinky ring)(warm up voor 2-board)
20xbaar
12x40
10x60(voelde al zwaar)
5x80
3x100
2x120

2-board
5x120
5x130
4x140
4x140
3x1x150

benchpress (ringvinger op ring)
12x100 (rep out)

Floor lockouts (pin 4)
10x60
6x100
3x140
3x160
2x180

Skulls
10x36
8x46
6x51 + 4xsmall press


Opmerking
Full squat ging wel ok, wil er nog niet op maxxen...
Box squat voor het eerst weer sinds mijn knie blessure oktober vorig jaar. Voelde raar en vreemd aan. Sowieso voelen normale squats raar aan na die full squats. Laag gewicht en explosief gedaan.

Bench press voelde vertiefd zwaar, polsen waren gaar na die squats. 2-board blijft mijn sticky...komende weken 1-3 board trainen. Floor lockouts ging beter dan vrijdag :P, maar niet bijzonder.

Vanavond lats, buik, biceps en zijkant schouders

filmpje 4x160 full
YouTube - 4x160 full squat
 
Train jij trouwens in je eentje in dat hok?
en geen muziek?
 
Nu me broertje + trainingsmaten nog vast zitten ja train ik alleen. Normaal knal ik mijn telefoon aan (jottum), maar de batterij is bijna leeg :P
OVerigens hoop ik komend weekend een versterker + 2boxen + actieve subwoofer te krijgen, dan nog een cd spelertje en ik kan knallen met sfeer:P
Ik ben nu hardcore :D
Maruh why?
 
Nu me broertje + trainingsmaten nog vast zitten ja train ik alleen. Normaal knal ik mijn telefoon aan (jottum), maar de batterij is bijna leeg :P
OVerigens hoop ik komend weekend een versterker + 2boxen + actieve subwoofer te krijgen, dan nog een cd spelertje en ik kan knallen met sfeer:P
Ik ben nu hardcore :D
Maruh why?

Nou, een paar redenen. Board presses lijken mij lastig om alleen te doen (of je moet ze vastbinden om je buik).
En persoonlijk vind ik het wel lekker om wat muziek aan m'n kop te hebben voor de wat zwaardere sets.
 
Nou, een paar redenen. Board presses lijken mij lastig om alleen te doen (of je moet ze vastbinden om je buik).
En persoonlijk vind ik het wel lekker om wat muziek aan m'n kop te hebben voor de wat zwaardere sets.

Boards schuif ik onder me riem(het laatste gaatje). Je krijgt dan alleen aan de bovenkant van je board een springplank effect, maar ter hoogte van onderkant borst is dat nagenoeg niks.

Muziek ben ik ook hard meebezig, want af en toe is dit behoorlijk saai :P
 
Boards schuif ik onder me riem(het laatste gaatje). Je krijgt dan alleen aan de bovenkant van je board een springplank effect, maar ter hoogte van onderkant borst is dat nagenoeg niks.

Muziek ben ik ook hard meebezig, want af en toe is dit behoorlijk saai :P

Goede oplossing voor die boards!
Heb het eens geprobeerd, zonder dat iemand ze vastheild en zonder riem. Ik ondervond ook dat springplank-effect, bedankt voor de tip iig.
 
Goede oplossing voor die boards!
Heb het eens geprobeerd, zonder dat iemand ze vastheild en zonder riem. Ik ondervond ook dat springplank-effect, bedankt voor de tip iig.

Ideaal is het natuurlijk als iemand ze vasthoud maar goed. Tis of dit of iets met klittenband, maar dan heb je weer een oud tshirt nodig, moet je weer naaien etc Riem heb je toch altijd bij de hand :)

Maar hoe heb jij het dan zonder riem en zonder spotten gedaan? Gewoon los op de borst?
 
Dat is wel een aardige squat........voor zo iemand als jij!


:roflol:
 
Idd, los op de borst. M'n boards zijn vrij breed (schat zo'n 20 cm), dus het was te proberen :P
 
De pm-training word morgen...zit in te kakken als een oud opaatje:P
 
Back
Naar boven