MuscleMeat

Chickenkip gaat cutten!

Gast 104861

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
377
Lengte
1m68
Massa
76kg
Na lang beraad met mezelf ben ik er eindelijk uit: gossiemeine, ik ga cutten! Mijn doel is om van 82 kg/15/16% (geschat) bf naar 77kg/10% bf te gaan. Om dit te behalen ga ik 500 kcal onder mijn onderhoud eten en voeg ik cardio aan mijn trainingsschema toe (thuis iedere dag 15/20 minuten touwtjespringen). Dit zijn mijn statistieken:

Huidig
Gewicht: 82 kg
Vetpercentage: 15/16% (geschat, vorige meting was 13% en ben nu wat molliger/knuffelbaarder)
Vetvrije massa: 68,9 kg
Vetmassa: 13,1 kg

Doel
Gewicht: 76/77 kg
Vetpercentage: 10%
Vetvrije massa: (hopelijk nog steeds) 68,9 kg
Vetmassa: 7.7 kg (5.4 kwijtraken)

Momentele krachtstats (niet gemaxt)
BP: 3x6x77,5
SQ: n.v.t. (knieblessure, legpress ter vervanging)
DL: n.v.t. (scoliose, pijn onderrug)
BOR: n.v.t. (pijn onderrug, T-bar rows ter vervanging)

Trainingsschema (Split)
Maandag Borst, biceps

3x6 (Incline) Bench press
3x8 Cable flyes
3x8 Chin ups
3x8 Preacher curls/lui marco curls
3x8 Hammer curls
Buikspieren
Cardio

Woensdag Rug, triceps

3x6 CGBP
3x8 Pull ups
3xTF Dips (weighted)
3x8 T-bar rows
3x8 Overhead Tricep Extensions + Tricep Pushdown superset
3x8 Seated Cable Rows
Cardio

Vrijdag Benen, schouders, traps

3x6 Arnold Press
3x12 Leg Press
3x6 DB Shoulder press/Military press
3x8 Front raises
3x8 Rear Delt/Side raises
3x10 Standing Calf raises + Machine Shrugs superset
Cardio

Voedingsschema
07:00 Banaan, broodje pindakaas
10:30 3 broodjes kip-/kalkoenfilet met komkommer
12:00 3/4 broodjes kip-kalkoenfilet met komkommer
14:00/15:00 Trainen
Tussendoor: 100/150 gr noten (voornamelijk doppinda's)
17:00 200 gr kipfilet + 2 gebakken eieren op brood
19:00 Avondeten
22:00 450 gr Magere Milde Kwark met aardbeiensiroop + stuk fruit

Qua drinken: op school drink ik 4 pakjes Taksi Splash (zonder suiker of overmatige zoetstoffen) en thuis drink ik alleen water (heel af en toe cola, fristi of ranja)

Hiermee kom ik uit op 2100 kcal/160 gr eiwitten/230 gr carbs/vetten: niet zo veel, max 40/50 gram ofzo

Tips zijn altijd welkom :)

Laatst bewerkt:
In, ziet er goed, wat houd het avond eten meestal in kwa groentes enc?

Die blessures wordt je echt gek van he, loop nu ook al jaar rond met verrotte knietjes

• Topic Starter Topic Starter
In, ziet er goed, wat houd het avond eten meestal in kwa groentes enc?

Die blessures wordt je echt gek van he, loop nu ook al jaar rond met verrotte knietjes

Bedankt, met avondeten krijgen we meestal boontjes, of rijst met jus, doperwten, selderij, worteltjes, veel kip, shoarma soms ook nog.. groente is altijd wel aanwezig en avondmaal is ongeveer 500/600 kcal. knieen en rug zijn inderdaad er k*t, ik mag van de dokter nu geen squats/deadlifts of andere oefeningen met zware inspanning op onderkant lichaam doen. nu moet ik legpress doen met mn voeten heel hoog op de plaat :(

In! Succes met je cut, zowel voeding als training schema zien er goed uit, en klote van die blessures man, rustig aan doen en niks forceren. ;)

P.s. gisteren in hotter then my daughter waren ze in ol pekel, toch geen familie he? :o

In! Succes met je cut, zowel voeding als training schema zien er goed uit, en klote van die blessures man, rustig aan doen en niks forceren. ;)

P.s. gisteren in hotter then my daughter waren ze in ol pekel, toch geen familie he? :o

bedankt man, en ik hoorde idd dat er een aflevering over 2 uit pekel was, heb hem nog niet gezien dus bedankt dat je me er aan laat herinneren ;) ik laat later wel weten of ik ze ken, neem niet aan dat het familie is :p

bedankt man, en ik hoorde idd dat er een aflevering over 2 uit pekel was, heb hem nog niet gezien dus bedankt dat je me er aan laat herinneren ;) ik laat later wel weten of ik ze ken, neem niet aan dat het familie is :p

Haha is wel de moeite waard om te bekijken, geen dank bro! :D is goed, ik ben benieuwd.. Ik hoop voor je dat het geen familie is :P

Haha is wel de moeite waard om te bekijken, geen dank bro! :D is goed, ik ben benieuwd.. Ik hoop voor je dat het geen familie is :P

heb een stukje gekeken, ken die mensen wel van gezicht. ik kwam dat oude wijf vorige week nog tegen op de rommelmarkt :roflol:

Is 2100 niet veel te weinig kcal op 1m87?

Is 2100 niet veel te weinig kcal op 1m87?

kcal weet ik eigenlijk ook niet zeker, de ene basisbehoefte formule geeft bij mij 3900 voor onderhoud aan terwijl de ander weer 1900 aangeeft voor onderhoud... kcal en vetten moet ik eerlijk gezegd nog tellen maar op eiwitten en carbs na is het een wilde gok, hoeveel ik denk dat het ongeveer is :)

bij mij:
- cutten 2350
- onderhoud 2892
- bulken 3616
morgen alles het totaal maar ff tellen. worden de voedingswaarden van sommige maaltijden ook verschillend door de manier hoe je het bereidt (koken, bakken etc)?

bij mij:
- cutten 2350
- onderhoud 2892
- bulken 3616
morgen alles het totaal maar ff tellen. worden de voedingswaarden van sommige maaltijden ook verschillend door de manier hoe je het bereidt (koken, bakken etc)?

Weet je je vetpercentage zeker? Gemeten met caliper?

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 00:33 ----------

En je weegt 82kg op 1m87?

Haha is pekel zo dorpje waar iedereen elkaar kent dan? :P

nogal, iedereen is erg ''intiem'' en ''hecht'' met elkaar
inb4 incest
srs, incest

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 00:35 ----------

Weet je je vetpercentage zeker? Gemeten met caliper?

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 00:33 ----------

En je weegt 82kg op 1m87?

ja maar daar klopte geen fl**ker van volgens mij, kwam 11% uit terwijl ik dikke puffy nipples heb en abs afwezig zijn.

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 00:36 ----------

en ja, 82 kg bij 187 cm (-kleding, lege maag, geen poep en weinig vocht binnen)

Dan is je onderhoud sws 3100 (theoretische bepaling, kan lager of hoger liggen)
Cut dan op 2600 max en kijk wat er gebeurd

ik wens jou veel succes met je doelstellingen en veel geluk en plezier in het bereiken van deze

ik wens jou veel succes met je doelstellingen en veel geluk en plezier in het bereiken van deze

haha bedankt ik vraag me af hoe ik erbij sta over 2 weken :)

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 23:31 ----------

Blijken al die rare vooroordelen over pekel toch te kloppen.. :roflol:

vooral laatste jaren gaat het hard hier

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 23:32 ----------

Nette training

Ps heb je deze chick al gepaald

1:50

of ben je 0:40?

ik lust geen pitt bier en nee, dat meisje staat niet bepaald hoog op mn lijstje ;)

Terug
Naar boven